mandag 6. oktober 2008

Husbondens London tur

Vi legger hver våre ting i en London tur.

Har jeg nevnt at husbonden er flygal? Vel, det er han og hotellet lå tett på en flyutstyrsbutikk og med god utsikt til innflygingen til Heathrow. Ingen Airbus 380 å se - men desto fler Boeing 747 - 777 - andre airbus osv. Jeg og datteren gjettet i vei - for å glede husbonden og for å forsøke å vise noe intersse over hans galskaper ;) 

Mye flott for flygale i London - take a look!

PA040056_edited 

 PA040058PA040060 PA040059 PA040061

Vet du ikke hva det er? Dette mine damer er en AirNav Radar Box, med USB kobling rett på datamaskinen. Her kan man følge flytrafikken i en ganske stor omkrets rundt Østlandsområdet + + Beste plassering av antennen er inne i hyllen med koppestellet jeg fikk av svigermor. Fiffi? Vel, jeg unner ham det, men betingelsen er at det skal ryddes bort imellom bruk og han skal bruke egen laptop!

Videre var det Imperial war museum - gjesp.... Jeg henger på! Datteren likte det. Noe artig var det jo - butikken med gamle "look a like" produkter fra krigen ;)

PA010150 PA010151 PA010152

6 kommentarer:

Anne sa...

Litt morsomt dette med fly da :-))

Mitt hvite hus sa...

Herlig at mannen også har en interesse ha nbrenner for=)
Nyt dagen KLem=)

Elisabeth sa...

Jeg må jo le litt da, men kjenner meg godt igjen. Men her er det en mann som er motorsykkel gal ;)

Gamlå sa...

Heisann:)
Dette her innlegget hadde nok min mann likt. Han er flygal han også, men da med modellfly som han flyr på en fly stripe her vi bor.
Fly simulator har han også som han koser seg med!!
Koselig at de også har hobby :))
Ha en fin kveld
hilsen Gamlå

Torilpia sa...

Synes fly er spennende jeg .. men ikke hvis de står stille!!
Flystevner er kult synes jeg!!
Museer - da sier jeg som deg; gjesp!!

Ha en fortsatt fin dag - klem!!

ArneA sa...

Just in case
Hvis du ikke vet hva gubben bør få til jul (glem strikketøy) er gaven selvfølgelig en ny iPhone med følgende software
X-Plane