tirsdag 29. desember 2009

It's all white and bright

These days we are living in a Christmas card. It is cold, white and beautiful. It is so cold that our water could freeze. We do not have public water. My husband had to put some heath in the garage and with the water pump. We have our own water supply and sometimes it can be so cold that we loose our water. I hope that it will be good this New Years weekend as well.
DSC_0006 DSC_0024
 DSC_0008 DSC_0018
I am not very active on my blog, but I can tell that everything is ok. I am good. Started to read garden magazines again (actually all the time) - but some new ones now. I enjoy the beauty outside - but as usual, I long for the springtime. The best time of the year. I wish you all a happy holiday - and a Happy New Year - 2010!

12 kommentarer:

Evami sa...

Så vakkert det er hos dere nå Hanne:) Vi har ikke snø i de mengdene der vi,men det snør nå:)
Det har vært kaldt her i jula,men da er det godt å være inne:) GLeder meg til varmere tider jeg også,og ikkeminst lysere tider:) Godt nytt år til deg også:) Klem Eva

Tone sa...

Så fint det er hos dere!! OG SÅ SÅ FINT at Y får noe å gjøre i juleferien...tine litt vann!!

Når jeg ser på bildet ditt fra 22.desember så ser det ensten ut som om bildet er fake - hadde jeg ikke vært hos deg flere ganger før og visst at det så sånn ut, så ville jeg trodd du tulla. Utrolig!

Gleder meg til å ta mitt nye Nikon i bruk jeg også!

Mine Blomster sa...

Så vakkert det er hos dere. Fantastiske bilder.!!
Happy New Year to you as well ;O)
Birgitte

Les Cotrions sa...

Waw! You really live in a wonderful postcard!!! But I'm waiting for Spring either!!!
Happy and joyful new year!
Vale

Mitt hvite hus sa...

Så vakkert du har det... nydelige i vinterprakten..:Ønsker deg et Riktig Godt Nytt år..

Klem Kerstin

Unknown sa...

Det er fint å bo i et julekort :) selv byggefeltet her på Sundby er vakkert nå om dagen!
Ønsker dere en flott nyttårsfeiring og et godt nytt år!
Stor nesten nyttårsklem
fra oss til dere!

liven sa...

Heisann Hanne og takk for hilsen!!
Følger med deg på "facen" jeg vet du :o) Men kjekt når du stikker innom her !!
Nydelige bilder her hos deg!!
Juleværet har jo vært helt utrolig flott....men nå ser vi mot vår :o)
Og snart er det frem med hagelektyret!!
Takker for det gamle...og ønsker deg et riktig godt nytt år!!!

Sologbolig sa...

Nydelige bilder hos deg. Eg ønsker deg ein fin nyttårsaften og alt godt i det nye året. Klem.

Reginas Cottage sa...

hi hanne,
wow!!!!!you are live really in a winterwonderland.
i wish you and yours a happy new year
hugs,regina

Jonna sa...

Godt nyttår, Hanne!

Anonym sa...

Hi Hanne
Yesterday it snowed all day !!!!!!!!!!!!!!!!!
And it is freezing during the night; minus 10 to 15 degr.C
It is really winter here :)
Just a bit worried about
W. driving to work again tomorrow, but the roads are ok, i think.
Have a good start in the new week.
Take care, Janneke.

Anne (Moseplassen) sa...

tenkte jeg skulle komme innom og ønske deg godt nytt år! Ser vinteren er på besøk hos det også, med sin hvite kjole og diamanttiara :D Håper du har fine dager, og gleder meg til å følge deg gjennom 2010!