torsdag 29. april 2010

Jeg lurer på om jeg har mista mitt gode humør?

Jeg tror jeg er surere enn vanlig. Hvor er humøret blitt av? Kanskje det ble kasta ut med badevannet - eller fulgte med gallesteinene ut av kroppen før jul. Lenge siden jenteklubb - og dagene fylles opp av trivialiteter. Ikke er jeg flink til å ringe - ikke er jeg flink til å invitere folk - ei heller dra på besøk eller kafe...
Oppdatering 5 min. etterpå: Jeg glemte at jeg hadde vært i Operaen i kveld og sett Operaballettens elevforestilling. Det var jo koselig...
Kanskje det hjelper å sove en snutt! Jeg forsøker det. Har gjort underverker før....

4 kommentarer:

Tulip sa...

Du har helt sikkert ikke mista det;)...må bare huske på å ta det frem.
Viktig både å pleie de man er glad i ...og ikke glemme seg selv.
Livet består av flest hverdager...da får vi glede oss over det som er bra med hverdagene:)

Håper det hjalpå sove litt...thihi

Min Verden sa...

Det hjalp å sove litt...

Unknown sa...

kan jeg aldri tenke meg :))
Ringer deg en dag jeg så får jeg se om du virkelig ikke er i godt humør!
Stoor klem og goood mai!
ps, ingen oliventre... turte ikke å ta sjansen... tilfelle jeg ikke gjorde det riktig... er så redd for menn i uniform vet du :D

Avsluttet sa...

..og på denne dagen skjedde det noe helt spesielt for oss på andre siden av fjorden: vi fikk lille, superskjønne Vegard!
:)
Jeg tror jeg liker bloggen din, Hanne..!!
Klem fra meg