onsdag 2. juni 2010

Miss Pinky

DSC_0056 Møt min trofaste, Miss Pinky, som smiler i mot meg på verandaen morgen og kveld.

I blant henger hun med hodet og da får hun vann - så reiser hun seg og smiler igjen.  Det er ekte kjærlighet! Hun er min deltaker i konkurransen Miss Stemor 2010.

For tredje år arrangerer Anne konkurranse for Miss stemor 2010. Jeg var med første gangen - og tenk da vant vesle Baby Violet. Hun har fortsatt barn i min hage. Det er en gøyal og uhøytidlig konkurranse blant blomstervenner.  Bli med da vel!

Konkurransen kan du følge på Moseplassen. 

9 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Hurra!
Nydelig er hun, miss pinky :) Velkommen med i konkurransen skal hun være :D

Evami sa...

Søte lille Miss Pinky:)) Koser deg om dagen du Hanne, i Hagen:) Klem Eva

Fruen sa...

Å så koselig :) søt konkurranse :):)
Klems..

Unknown sa...

veldig fint bilde, fokus omtrent i det gyldne snitt og greier :) Det funker!!
Klem

Min Verden sa...

Ja, jeg jobber med gyldne snitt - trekanter osv. Dvs. innimellom gir jeg blaffen og knipser i vei :)))) Uff!

Villrose sa...

Hallo Hanne!

Her er jeg alias Irene alias medlemskontakt i OOR...

Solfrid (samme sted) kaller meg stadig Villrose, for det er jo nicket mitt på hagÉgal!

Fornøyd nå, eller trenger du mer ;-)

Mitt hvite hus sa...

Nydelig farge på stemorsblomsten... lykke tilO=)

klem

Merete sa...

Så nydelig Hanne! Skulle ønske jeg hadde litt av dine grønne fingre, og gjerne også interessen.
Klem fra Bergen!

Tovepia sa...

Hun var nydelig! Er ikke dette en artig konkurranse? Og stemor er en av mine yndlinger;)

Ha ei fin uke og klem fra meg;)