torsdag 10. mars 2011

Haven i Hune

Jeg sitter med beinet i fatle og har fjernet noen meter med åreknuter. Det gir meg tid til å lese havebøker og å puste litt ut. For et par år siden tok jeg opp programmene som heter "Haven i Hune". Det ble for meg i forhold til å planlegge hagen en liten oppvekker.
Måten Anne Just plantet sammen på - fargene, bruk av planter. Anne Just er dessverre død. Det var også første gang jeg så Claus Dalby på TV - og han kjenner jo de fleste nå.

I morgen skal jeg ta frem DVD-platene med hageprogrammene om "Haven i Hune" og kose meg litt med dem. Det blir ikke noe Pinex Forte - for da får man virkelig ikke med seg noe.
Jeg har forresten vunnet billetter til årets Hagemesse i april - gjennom å sende inn hagetips på Facebook.  Send inn tips, for den store premien er Chelsea Flower Show! Det kunne vært noe.. Jeg vet dessuten at iallefall Roseforeningen trenger folk til stand - jeg regner med at jeg får med meg begge deler.

Ingen kommentarer: