søndag 9. november 2008

Utfordring!

P8160068 Godt jeg fikk en utfordring fra Eva nå - så jeg kommer litt igang igjen. Tusen takk Eva. Jeg har litt problemer med å finne motivasjon til ting å blogge om.
Det er rett og slett ikke så morsomt å skrive på bloggen når hagen ligger død og vissen....

Derfor sender jeg et lite bilde av stokkrosen min. Neste sommer ...

Veranda er ferdig - for dere som kjenner meg fra før og har fulgt prosjektet dette halvåret. Stillaset står fortsatt foran, så det er ikke mye å vise frem ennå. Nå venter vi på elektriker.

I kveld så jeg "Åndenes makt" - denne gangen fra Kjeller'n i Ski. På en måte tror jeg på det - på en annen måte er det helt tullete.... Kanskje vi skulle tatt en spøkelsesrunde her inne - hehe..

Her er utfordringen - tema er fire.

Fire jobber jeg har hatt:

Jeg har hatt mange, mange jobber - men det er en råd tråd i galskapen! Begynte da jeg var 12 som trillepike - så ballet det på seg....

  1. Miljøarbeider med multihandicappede i tre år
  2. Sekretær i mange år i Oslo kommune
  3. Kontorleder og administrasjonskonsulent
  4. Enhetsleder og begynner neste fredag som personalrådgiver. Puhhh....

Hehe - måtte ta med litt mer enn fire. Når man har hatt 20 forskjellige stillinger på like mange år blir det litt ;) Forklaringen er at jeg var "legdesekretær" i flere år. Gikk fra et kontor til et annet, alt etter hvor det var ledige stillinger. Kjekt for meg - kjekt for dem!

Fire filmer jeg kan se om igjen:

  1. Notting Hill
  2. Alt av Jane Austen - Pride & Prejudice
  3. Chocolat
  4. Dirty Dancing

Jeg liker også jentefilmer Eva - haha!

Fire steder jeg har bodd:

  1. Herøya
  2. Stathelle
  3. Oslo
  4. Frogn

Fire websteder jeg besøker hver dag:

  1. Ås kommunes sider
  2. Blogger
  3. Nettbanken (om ikke daglig - så ofte)
  4. Østlandets blad

Fire steder jeg heller ville vært nå:

  1. På Stathelle en tur - besøke familien
  2. Roma
  3. New York
  4. Hawaii

Fire som blir utfordret:

  1. Liven
  2. Elisabeth på skribleriet
  3. Lisbeth i Lisbeths lille verden
  4. Tone (kom igjen da Tone...) i Tones hage
bladet

Til slutt gratulerer vi Enga med cupfinalen!

Det var jammen bra.... 

Ha en fin uke alle sammen!

2 kommentarer:

GundaM sa...

Ja ta gjerne en runde om spøkelser Hanne ;0)

Spennende, men helt naturlig...

Evami sa...

Er man som pottiten,så får man mange jobbopplevelser og får lært masse:)

Jente-filmer er total avslapping for meg:) Blir ikke så mange nå,lurer meg til å se de på jobb:) (Min kjære skal helst ha krig og realisme til 1000,eller så er det lesing,og det er kjipt midt i filmen)

Og Grattis til Enga,de fikk nå endelig med seg noe fra årets sesong.. De har skuffa og det har jaggu Rosenborg gjørt også:)

Artig å lese mere om deg:) Klem Eva