lørdag 27. desember 2008

Baby, baby!

PC180083
Det er ikkje pakkar og mat som er best. Det er ikkje gløggen som varmar mest. Men ein ting ein ikkje kan ta i, nemleg tanken på dei ein er glad i. La dagane som kjem bli gode og fine. Med ønske om god jul til deg og dine.

Dette verset fant jeg på Lykkelene sin blogg og henne finner du her. Jeg hadde planer om å bruke det på noen pakkelapper. Det ble ikke noe av.

 .... så har jeg sagt det... Jeg mener egentlig at de folkene en har rundt seg er det viktigste... Vel.....

Sannheten er at jeg er helt "dust" når det gjelder pakker. Jeg elsker å gi bort pakker og elsker å få pakker.... Jeg må bare innrømme det! Jeg fikk mange og veldig fine pakker i år. Toppen av kransekaka var dette fra mann og datter. Det er noe jeg har ønsket meg lenge, lenge og som jeg ikke har orket å bruke penger på selv.

Nå, nå er det mitt - mitt eget Nikon D60 :) Sukk....

Så nå må jeg forsøke å lære meg dette her. Et innførings- /opplæringskurs på to timer på selve kamera er inkludert og det tenker jeg å benytte meg av.

Wish me luck!

p6yzwvy4Jzpqd_fEGkOlq
Bilde er lånt fra internett.

This one starts with a poem which is about things that matters in life.. Family and friends, the people you love. The truth about me is that I really means that family and friends are the best, but.... I have a silly and childish relation to presents and this year my new camera is the top of the cake. I have to admit that this camera was my favorite this year and that I have great plesure to finally call it mine - mine Nikon camera ;) I have to spend sometime to learn to know my camera - hopefully I will learn. Wish me luck.

15 kommentarer:

liven sa...

wow.....grattis med nytt kamera:o)
Nå kommer det vel til å bli de flotteste bildene her hos deg!!
Så får nå bare lille meg knipse på mitt lille digital kamera da...........
Jeg kan bare forestille meg nå når du skal ta blomsterbilder til våren:o)

"den største gleda du kan ha....er å gjera andre glad " det skrev vi i minnebøkene da vi var jentunger :o)
sånn tenker jeg nå også......gir med glede og er veldig takknemlig når jeg får gaver selv:o)

Ha en fin dag Hanne og knips i vei:o)

Mitt hvite hus sa...

Wow for en flott gave, gratulerer med nytt kamera. Dette blir moro nå når du skal knipse både ute og inne.
Det er noe i disse ordene, men en kan jo bli hoppende glad for en gave selv om:O=)

Lykke til med kameraet ditt=)

Romjulsklem Kerstin

Evami sa...

Heldige Hanne:) Nikon er best vettu! Jeg fikk D40 i juelgave ifjor og du aner ikke hvor mange flere bilder jeg har tatt i 2008 enn 2007. Det er helt sjukt... Men så gøy:)

OG det diktet øverst er så sant som det er sagt.. MEn jeg er litt som deg,elsker å gi gaver og elsker å få..
Artig å se at de som mottar gavene blir glade.

FOr det sier jo at den finnes en glede i livet og det er å glede en annen(nå husker jo jeg det ikke det ordrett).. Men det synes jeg er et flott ordtak:)

Kos deg masse vidre med ditt nye fotoapparat, JEg har prøvd å ta bilder idag,men er ikke god på nærbilder,men øvelse gjør mester:)

Og kos deg med dine kjære,det gjør jeg:) Stor klem Eva

Dagny- Heim sa...

Det må ein seie! Lykke til med opplæringa, tipper det blir mange flotte bilete etter kvart :-)

Klem!

Ingunn sa...

Grattis med nytt kamera!!!
Kamera sto på ønskelisten min i år også....men har vell ikke vært like snill som deg i år jeg!!!hehe...

Håper du har noen herlige juledager!
Klem Ingunn

Klaffen sa...

Gratulerer med kamera, gleder meg til å se enda flere gode bilder!Verset var flott altså, og tanken var god m.h.t pakkelappene. Det er viktigst! ha en strålende lørdag. klem

Torunn sa...

Gratulerer med nytt, flott kamera!! Klart det er morsomt med gaver! Vi syns vel alle det....eller? :-)
Fortsatt fin julefeiring til deg også. Sjåast på nyåret vel?? :-)

Tone sa...

Grattis med nytt kamera!!
Kos deg med det!
vi kjøpte altså digitale trommer til minsten og det har vært rimelig heftig her!
Nå er minsten ute og leker, men det lyder fortsatt - far koser seg ....
Nok mat har vi fått i oss også, og vi er jo ikke halvvegs en gang.

Kosdere videre!!
Tone

GundaM sa...

Vakkert dikt og så sant så sant..

Og gratulerer med nytt kamera da, velkommen Nikon Girl ;0) Har et jeg og men ikke speilrefleks, men det innbiller seg at det er det ;0)

Kos deg videre i jula!

Stoltzen2012 sa...

Grattis med nytt kamera Hanne!! Det kommer du til å få mye glede av :o) Og for et fint bilde du har fått på toppen av bloggen din! Er det fra Frogn?? Håper du har hatt en koselig jul hos mor og far..:o)

Magdalena sa...

heldig du,. lykke til , gler oss til fine bilder~~~~ '

vosgesparis sa...

hope you had a good Christmas but I am sure you had , seeing the beauty of a Nikon ;) I wish you all the best for the new year.

M.E.V. foto sa...

Er det ikke moro? Jeg har også fått meg speilreflekskamera:D

Nydelig innledning på innlegget ditt. Men, må bare innrømme at jeg også syns det er moro med pakker;)

Ha en fortsatt fin jul! Klem

Evami sa...

Vi hadde det koselig igår,men ikke så koselig i natt! Min kjære fikk litt for mye å drikke og har hatt ei tøff natt,hvor han har holdt meg våken,med akking og veeing. Gikk og la meg på stua,men da måtte han ned på do,og det foregikk ikke stille!!!! Tihi,han har det slettes ikke bra idag... fylleangst kalles det. Begge ungene lå borte og jeg skulle sove lenge og godt,slettes ikke. Jeg kjørte!
Men det var god mat og god drikke og fikk jabba med mange venner,og det er bestandig koselig. Broren min og jeg var single i så mange år og er veldig gode venner,så vi har mange av de samme vennene. Og noen ser man sjeldnere og da er det godt med den 3dje juledags festen,for det er tradisjon.Hvor man får møtes og prates.Og det morsomme er at min ungdoms kjæreste er blitt en av brodern´s beste venner.Og min kjære og min eks fra 20 år tilbake går overens og jeg og hans kone har mye å prate om.Morsomt..

SÅ i kveld blir det tidlig til køys på oss begge to:) Tihi.

Ha en strålende dag Hanne:) Klem Eva

GundaM sa...

Hmmm, går det med deg da? Blir det no`n bilder...?

Klæmm