torsdag 18. desember 2008

O' herlige jul

Noen heldiggriser jeg kjenner får disse gavene fra "Lille Due" i Drøbak.

PC180080PC180083


Har dere sett noe så nydelig. Orker nesten ikke å gi fra meg noen. Vil bare ha dem til pynt - ikke sant? O' herlige jul!

PC180078

Det er ikke bare utenpå at presangene er fine. Jeg har egentlig lyst til å beholde alle selv. Det er jo den typen presanger man skal gi.

English friends: These are presents I bought today. They are so pretty that I can hardly give them away. I want to keep them for decoration in my house ;)

20 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, det er virklig nydelig. Jeg elsker det. Mange takk ogsa for kommentaren. Jeg onsker deg en mange fint jul og en godt nytt ar.
Mange hilsner fra Barbara

Evami sa...

så utrolig lekkert pakka inn:) De er jo dekorative som få.. Sant som du sier,man fir gjerne bort det man liekr selv og så håper man at man treffer rett,og det gjør man som regel,for man kjenner jo de en gir gavene til:)

Her er det bare avslapping og veldig lite stress,men snakk med meg på mandag!!! Da har vi vært borte i helga og skal rydde,vaske pynte og pakke inn de siste gavene... Men det blir koselig også..

Kos deg nå disse få dagene som er igjen til jul:) Det skal jeg:) Klem Eva

Anonym sa...

Dear Hanne,
You are right, the presents looks so lovely .... it's a shame to unwrap them :))
I think all this scandinavian Christmas-time decorating etc. is SUPER. I do so like the style..i think i have to move to your country, hahahah !!! But who knows maybe i'll be back one day, going shopping in Drobak. Saw some cheap flights from Bremen to Oslo by Ryanair...so maybe if you want to come this way ?? But first there's Christmas :)
Say hello to your family, also to your parents-in-law !!
Bye, Bye, Janneke.

Miamor sa...

..der var du ja..Hannemor!! de var da superlekre disse pakkene..vet ikke helt hva jeg skal ønske meg jeg...til jul når folk spør...Har vel alt jeg trenger tenker jeg..

Nå er det vel fram med vaskebøptta tenker jeg..på lørdag er den store husvaskedagen....og i morgen er det smalahovefest..jeg har aldri smakt det før jeg..det blir spennende ;) ikke klem på pakkene..det er forbudt ;)

Tone sa...

Så dritlekre pakker! Pakker de virkelig inn så pent i butikken, eller er det du som har gjort det?

Her er det natta, mann og barn i senger, venter på vaskemaskin og juletinga begynner å finne plassen sin.
Mann og barn i ferd med å bli sjuke også, supert ikke sant...pokker ta.

Kjøpt meg ny Enya på luren her - jeg syns jeg fortjente det. Kjapp sjekk hos tannlegen kosta 790 kroner, så hvorfor ikke bruke to hundre til liksom....

Ha en god natt..

Mitt hvite hus sa...

Pakkene var superfine=) Kan bare tenke meg at innholdet er likeens=)
Heldige er de som får disse=)

Klem Kerstin

Fru Fjeldhammer sa...

sant, disse pakkene var jo bare så fine da!! skjønner godt at du vil beholde de selv jeg!! Jeg har akkurat pakket opp en jeg skulle gi bort..*LOL*

klem

Les Cotrions sa...

Hello Hanne! You're right! The presents you bought are so lovely that's a pity to give them away!!! The packaging is already a wonderful gift!
Enjoy this Christmas time! I'll write you back for Xmas wishes!
Good night!
Vale

Mia sa...

Oi oi, dette var da noen alldeles herlige og vakre gaver! Og hvis inneholdet er like lekkert som innpakningen så er det noen mottakere som får pakke ut disse herlighetene på julaften. Men Lille Due du, ikke har jeg hørt om den butikken i Drøbak før...

Tulip sa...

Nydelig!
Skjønner godt du vil beholde de selv!
Viktig å gi bort noe man liker selv, ellers kan det være det samme!!

liven sa...

Så nydelige pakker!!
Tenker innholdet er flott også så heldige dem som skal få disse:o)
Er masse fint papir å få men jeg har vært altfor treg med å finne noe.....så her blir det mye gråpapir i år!!
Ønsker deg en fin dag.......jeg skal sitte hos frisøren et par timer!!
Har jeg egentlig tid til det mon tro????

Som mine dager er sa...

Rart egentlig hvor forskjellig pakkene skal pyntes i dag kontra da jeg var liten ... Men altså, disse pakkene er helt nydelige å se på. Foreslår at du pakker inn noen liksom pakker som du legger fram til dekorasjon jeg. Så kan du fryde deg over dem i hele julen.

Klem fra Marit

Ellas Inspiration sa...

Tack för din hälsning i vår svåra stund, det värmer verkligen!

Kram Karin

Stoltzen2012 sa...

Skjønner godt at du ikke vil gi fra deg disse.. Og helt enig i at man kjøper gaver men egentlig vil ha selv..:o) NÅ ER DET FERIE!! :O)

Anonym sa...

Hi Hanne,
Isn't funny that you recognise some words between the dutch and norwegian ? But when i speak our dialect i even feel more like yours :)
Tonight i am having dinner in a very nice restaurant with the other volunteers of the Monastry/convent where we work in teh herbgarden. The restaurant is opposite the monastry in the woods, very nice and decoratief !!
Hope it will be a nice evening.
Have a beautiful 4th advent weekend :)
Hug, Janneke.

Marie sa...

Nydeleg innpakka pakkar!
Sikkert fint det som er inni også!
Heldige dei som får desse :)

Klem

Gårdsromantik sa...

Så vackra paket - precis rätt - man skall köpa det man själv vill ha.

Kram Maud

Lena sa...

Takk for stemme og kommentar på bloggen min!

Jeg lager headere i Photoshop, jeg. Må ha et bilderedigeringsprogram for å få slikt til. Om du ikke har tilgang - så finnes det gratisversjon på nett som du kan prøve i 30 dager... Lykke til!

Ha en glad lørdag!

M.E.V. foto sa...

Nydelige pakker, ja. Det er en butikk her i området som har innpakningsposer med denne teksten på, nydelig:)

Jeg har ikke røde roser nå, men jeg hadde en som jeg tror heter L.D. Braithwaite. Den er i alle fall nydelig:)

God helg!

GundaM sa...

Så sant så sant Hanne, og vakre var de ;)

Og ang mine lampeskjermer, jeg tåler å høre alt!!! Og greia var jo at ejg ikke likte de selv egentlig...Hihi, kan da ikke få til alt.

HUsk solsnu i helga nå da!

Klem