fredag 12. desember 2008

Brannen er slukket!

PC120065

Brannen er slukket og gangen fikk litt pynt.

Det er mye fine juleblomster nå. Må ikke være julestjerne!

Alle plantene ble plantet om (i kjøkkenvasken - hehe). Brukte de gamle terracottapottene. Mat for plantene og pent til dekorasjon.

Plantebordet var gavekortet.  Koselig å kjøpe en spesiell ting.

Nå blir det hyggelig i helgen tror jeg med Oslotur på lørdag, lutefiskfest på kvelden, baking og noe annet koselig (og kanskje noe vasking) på søndag. Kanskje en tur til Drøbak - you never know. Deilige juletid!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra du slukket brannen. Denne måten å slukke på har jeg aldri lært på de brannslukke-kursene jeg har vært på ; )
Plantebordet ditt er kjempeflott. Ha en fortsatt fin adventstid.

Tone sa...

Se der ja!
Jeg føler meg litt delaktig i at du endte opp med det bordet der, - fordi det var jeg som tipsa dem om å kjøpe gavekort på krukkegården....men jeg føler meg også litt skyldig, da service å få ikke var helt som ønsket...
Vel vel... - håper du har hatt en fin oslo-tur, og at dere får en trivelig kveld.
Har vaska kjøleskap, bakt lussekatter, rydda rydda rydda, diskutert....ja du vet, sånne småting...
tone

Mitt hvite hus sa...

Herlig brannslukning, må jeg si=) Det plantebordet ditt var kjempeflott. Kosleig å smale plantene sine sammen som du har gjort her=)
Ønsker deg en fin lørdagskveld0)
Klem Kerstin

M.E.V. foto sa...

Hei!

Brannen er slukket her også...., nå er alle julegavene i hus, og litt til mor selv også;)

Et brannrosebed blir nok vakkert, ja. Gold Marie er en nydelig rose:) Hadde sikkert vært fint med litt rødt også i et slikt bed. Gold Marie har røde kanter før den spretter helt ut:)

Fortsatt god helg!

liven sa...

Kjenner til det der at det brenner ja....gjør det stadig her!!
Fine bilder hos deg Hanne:o)
Må ut og kjøpe litt flere juleplanter jeg også!!
Fin stemning hos deg:o)
Ha en fortsatt fin helg Hanne:o)

Tulip sa...

Kjempefint det plantebordet. Koselig med litt nytt av grønne planter også nå før jul!

Ble kjempefint i gangen din!

Marie sa...

Nydeleg plantebord! Ekstra fint med terrakottapotter :)

Takk for besøk hos meg :)

GundaM sa...

Hmmm, masse vakkert du viser her nå Hanne ;0)

Kos deg videre i julas gjøremål, back on track jeg også. bare måtte tenke litt...furte...

KlemKlem

irina sa...

Branner må alltid slukkes !! Det vet alle !!

lekkert var det i allefall !!

ha en herlig uke kjære venn !!!

Anonym sa...

Dear Hanne,
How good you are with plants.... my plants in the house always seem to die, but outside it's ok :)
I like the big lantern and the iron wire heart that is hanging on the wall.. did you make it yourself ?
As i understand have you also been baking for Christmas ? You must be busy!
Wishing you a wonderful week :), Janneke.

idémakeriet sa...

Vad roligt att du ville vara med i tävlingen, tyvärr hade du inte tur.
Jag hade så gärna uppfylld dina önskningar med men det får vara en annan gång.
Hela veckan gäller det fraktfritt leverans när du beställer något ur webbutiken.
Ha det så bäst.
Kram Gerda