torsdag 13. oktober 2011

Hjerteelg!

Jeg har ikke så mye å blogge om. Har ikke vært mye i hagen i det siste – og det er på tide å lete litt i bildene fra i sommer – og legge ut noe info om de rosene jeg har kjøpt i sommer. Det skal jeg nok gjøre, men jeg må nesten fortelle at vi har hatt elgjakt – og som grunneier får vi en liten skjerv hvert år og det er deilig mat. Det er litt trist med de flotte dyrene, men det er relativt mange av dem, så noe kan vi høste.
image image
Vi pynta pakkene og la dem ned – og noen middager blir det. Den flotteste steka sparer vi til jul. Skal ut å hente inn litt traktkantareller også til å ha vedsiden av. Det blir helt gratis mat det. Potet fra eget bruk, tyttebær og traktkantarell fra egen skog og elg fra Kopperudskogen, selv om den ramla hos Håkon.  For mange høres det nok idyllisk ut – og faktisk så er det det også, nå som jeg har lært meg til å like det Smilefjes som blunker.

1 kommentar:

Tovepia sa...

Høres himmelsk ut, for elgsteik er
godt! Nydelig pakket var det også;)
Ha ei god helg, klem fra meg;)