torsdag 30. juni 2011

Jeg blei så lei av det regnet…

image… og jeg tok konsekvensen av det og klippet inn noen roser istedenfor. Flere nye roser hadde åpent seg og alle sammen har overvintret i min have den kalde vinteren 2010/2011. Det er en bragd!

Det er utrolig når rosene endelig slår seg ut i all sin prakt!
imageHer er Mme Boll (ny), Rose de Rescht, Therese Bugnet, Generous Gardner, Mary Rose, Gertrude Jekyll, Felicite Parmentier, Duchesse de Montebello – og tilsammen inne i min lille stue er de en dufteksplosjon. Fra nå og til september (iallefall) kan jeg gå å lukte på rosene hver dag…

3 kommentarer:

Anne Lise sa...

Å de var nydelige! Synes jeg kjenner duften av rosene helt hit! :)klem fra mamma

Kari K sa...

Lurt tenkt. Jeg pleier å si at om sommeren kan vi se på blomstene ute, men det kan være greit å beundre dem og kjenne lukten, uten å ha gummistøvler og regnjakke på.

Anne (Moseplassen) sa...

Vi får krysse fingrene for fint rosevær fremover, spesielt i morra naturligvis :)