søndag 25. september 2011

Dersom man ikke gremmer seg over det stygge–men velger å se etter det vakre, avdeling 2.

Dette bedet har vært tragisk i hele sommer – men pluselig nå, når lønnen hadde kastet bladene sine og lagt seg inn og utover i bedet, da var det plutselig litt fint. Jeg hadde ikke sett det hvis jeg ikke hadde sett etter. Jeg har nemlig forsøkt å overse dette bedet denne sommeren. Det står egentlig Heritage der – men den er så pinglete at den må dessverre flytte til neste år, hvis den ikke skjerper seg.
image image
Jeg har plantet inn selvsådde geranium, klokker, solhatt og revebjeller som kommer til å komme til neste år. Kanskje blir det andre roser også. Kanskje det blir en ny hyggelig overraskelse neste sommer! Jeg håper det…

1 kommentar:

Gårdsjenta sa...

Syns det ble fin med litt høstløv :)