fredag 2. september 2011

Jeg skriver for Rosebladet–Norsk roseforening.

image Det er ganske skummelt skal jeg si dere! Plutselig å skulle skrive noe ordentlig – ikke bare bloggetull…

Vel, jeg får gjøre så godt jeg kan, men det er altfor lenge siden jeg har skrevet noe seriøst – og jeg lover, man mister litt treningen.
Saken er “Freiaparken 2011” – og jeg kaster meg over finishen… mens jeg lader opp til Trädgårdsfredag! Rosen er forresten fra Freiaparken i år – og jeg aaaner ikke hva den heter *kremt* – det burde jeg jo ha visst. Burde iallefall tatt bilde av skiltet God helg!

6 kommentarer:

liven sa...

Så gøy da HHanne :o)

ønsker deg en fin helg!

Underberget sa...

Lykke til med skrivingen og deadline:-) Roser er jo et herlig emne, jeg drømmer meg bort bare ved å se på alle bildene til venstre i margen din:-) God helg og klem til deg.

Kari sa...

Så gøy - lykke til med skrivingen. Min søster var på Freiaparken i sommer og ettersom jeg forsto, har jeg gått glipp av noe utrolig flott :)

Sologbolig sa...

Så kjekt da. Lykke til!
Dette går nok bra, eg syns du skriv både godt og seriøst i bloggen din også eg.
Ha ein fin søndag.Klem.

Kari K. sa...

Skriveferdigheter blir ikke borte. De bare ruster litt, og så kan du pusse dem blanke igjen med litt trening.
Lykke til!

Unknown sa...

så gøy :)) gratulerer og lykke til, helt sikker på at det blir bra! God uke :)