fredag 13. april 2012

Damen i det grønne

DSC_0091 Jeg skull gjerne eie henne – noen sånne skulpturer kunne jeg hatt i hagen. Ikke rådyr (har nok med de levende) og ikke nisser (har nok med de levende).  Denne fant jeg i hagen til Helen Fredholm for et par, tre, år siden. Det er en vanvittig god ide og ha fin skulpturer i hagen.

Jeg mener å huske at Helen hadde lånt disse skulpturene for fremvising. Du kunne kanskje tenke deg en skulptur du også? Kanskje får du kjøpt noe / får noen ideer på Hagemessen på Lillestrøm i helgen? Helen er der også… – og jeg, hos Roseforeningen – lørdag morgen!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Det er fint med litt skulpturer i hagen:) Håper det blir fint på Lillestrøm, jeg bor for langt unna ,men hpåer på mange spennede blogginnlegg derfra til uken:) God helg!

liven sa...

Så flott!!

ha en fin helg Hanne :)

Helene Orskaug sa...

Morsom skulptur!!
Kos deg på hagemessen i helgen:o) Skullegjerne ha vært der selv...

Heleneklem

Parkvegens Hageglede sa...

Hyggelig å hilse på deg på messa i helga! Vi hadde en fin-fin langhelg i Oslo. krukkegården på fredag og messe på lørdag.. kan knapt bli bedre.
Jeg har ikke rukket å laget noe innlegg enda, hverken fra det ene eller det andre.. men det kommer nok etter hvert. Men jeg har kost meg med Dag Lyngars rosebok... flere roser er nok kommet på ønskelisten.
Ønsker deg en fin apriluke!

Anne Kari sa...

Ja, det var en koselig skulptur! Ellers var det veldig hyggelig å hilse på deg på messa, og gleder meg masse til å lære mer om roser. Anne Kari