torsdag 19. april 2012

Helen Fredholm til Drøbak (Frogn) onsdag 25. april

kl. 18.00, Frogn rådhus (i Drøbak).

Roseklubben er et faktum. Vi vet ikke helt hva det skal være – men det må være et eller annet assosiert medlem av Norsk Roseforening, avd. Oslo… Roseklubben skal være en koseklubb – som skal leie inn foredragsholdere som igjen skal inspirere befolkningen til å gjøre det vakkert rundt seg. 

Hvis alt går som planlagt kommer Norsk Roseforening, avd. Oslo og omegn med salg av bøker og gratis tips. Helen selger også en inspirasjonsbok. Kultursjefen byr på overraskelse og utlodning!
image DSC_0050 (2) image
image image

3 kommentarer:

Unni Degerdal Madsen sa...

Inspirerende og nydelig blogg:)

Vivishagerom sa...

Hei!
Så spennende. Bare så synd at det er så langt unna!

Håper dere får en fin dag den 25. april

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Hei Hanne,
har lagt det inn i kalenderen, skal forsøke å få det til !!!

Har lovet bort en del planter, men jeg skal ta en opptelling og se om jeg kan ta med meg om jeg kommer til Drøbak. Ellers avtaler vi hentested ved en senere anledning. Kanskje du har noe i bytte?

Fagerfrøstjernen - ja de spirte fint i fjor, og de ble satt ut i bed på sensommeren - og, jippi, det titter opp grønne skudd nå. Så det blir spennende å se hvordan de blir og om det blir blomstring i år.

Nei, snakket nok ikke med deg på messa - jeg var innom standen på fredag og lørdag (og spurte etter Hanne), men du var ikke der. Men det ble innmelding og rosebok :-) - så får vi se om det hjelper rosene i hagen noe....

God lørdagskveld - skal bli godt å hvilke etter dagens loppis innsats