fredag 3. februar 2012

Blå favoritter–konkurranse hos Moseplassen

image Dette er en av mine blå favoritter, sammen med perleblomster og lavendel selvsagt. Den har stått i min hage i iallefall 4 år og fryser helt ned hvert år og jeg tror den er død, hvert eneste år! Men, neida, den kommer opp. Blå, vakker og ven. Den står på et stativ i et bed og blir litt større for hvert år som går. Den trenger egentlig et nytt høyere stativ. 

Klematis Mrs Cholmondeley er en sikker vinner og fargen er likt den som står i hagen. Jeg tipper den ville være vakker til roser, f.eks. Constanse Spry! Vi får se hvordan den hevder seg i konkurransen til Moseplassen, avd. blå! God fredag!

4 kommentarer:

Turid sa...

Lekker... Masse lykke til :)

krepsemor sa...

Vakker Klematis! Enhver hage burde hatt en =)
Lykke til, og god helg!

liven sa...

Åh..den var jo bare nydelig!!

Anne (Moseplassen) sa...

vakker :) du får meg til å drømme nå, om all klematisen jeg skal plante til sommeren!