fredag 17. april 2009

Vinneren er....

Dere husker kanskje at jeg skulle ha en trekning som jeg utsatte "noen dager". Vinneren er høytidelig trukket blant alle kandidatene og vi har en vinner. Vinneren er.....

Lisbeth og hennes lille verden - pakken er nærmest på vei, iallfall hvis du sender meg adressen din :) Bursdag hadde hun forleden så det passet vel bra, synes dere ikke?



Jeg vet ikke hvilket forhold du har til bøker Lisbeth, men mitt forhold er mer enn begeistring. Derfor bestemte jeg at premien skal være en bok og jeg håper du liker den. Jeg elsket den boken :) Hvilken bok det er, må være en overraskelse!

Jeg benytter meg av anledningen til å skrive litt om bøker i sin alminnelighet. Jeg liker bøker, i alle varianter og former. Romaner, hagebøker, interiørbøker osv. Best liker jeg selvfølgelig den gamle papirboka. Jeg liker lukta på de gamle bøkene. Ta på dem, bla i dem. Jeg liker til og med å se på dem i bokhylla, selv om den er rotete. Det var et av poengene for meg da jeg var liten, å få penger til å kjøpe bøker og det fikk jeg heldigvis!



Bøker nå kommer i alle varianter. Lydbøker, mp3 filer som man selv kan laste ned (til alt for høy pris synes jeg), hardback, paperback og nå også Digibok.

Digiboken vil jeg slå et slag for. Den er helt suveren. Svært nyttig når man vil slå flere fluer i en smekk. F.eks. man må pusse vinduer, ta klesvasken, tørke støv osv. Da er den Digiboka fin å ha på øret! I planterommet har jeg også hatt stor glede av den.





Til alle dere som gjerne vil lese, men som ikke får tid (akkurat det har aldri vært noe tema for meg - jeg må lese for å overleve - jeg leser, altså er jeg) er Digiboka helt glimrende.

Jeg lånte min på Bokbussen og man måtte selv sørge for batterier og headset. Headset til Ipoden min passet til og det fungerte helt strålende. Haugen bok har en oversikt over de som er å få kjøpt - den kan du se her. Alle bildene er lånt fra Haugen bok som vanlig :) Jeg er fast kunde og har vært det i mange år :)




This is about the drawing I had and the winner was Lisbeth. She had her birthday the other day, so it was perfect. It is also about my passion to books and a new type of book called "Digibok" - it is like a MP3 file, with batteries and headset. Perfect if you clean og do boring things :) I like the old fashion book best of course, but to try other types of book is great. The last one I borrowed at the library.

12 kommentarer:

Lenemora sa...

Jeg er også veldig glad i bøker, liker særlig godt biografier også litt romaner. Har lest noen ramner av ei forfatter som heter Francine Rivers, jeg liker veldig godt hennes bøker.

Så flinke dere er til å pusse opp huset! Mye hard og kjedelig jobbing, men så blir det fint til slutt!

Tone sa...

....og mens du slanger deg på sofaen med en bok nå i kveld, er jeg ute og går natteravn...du kan jo more meg med noen tekstmeldinger under vegs.....

Takk for kompaniskapet under lunsj på kafe i dag - gleder meg til neste gang også!!

liven sa...

Heisann Hanne:o)
Må tro jeg har vært innom og sjekket vinneren:o)
Vel fortjent at Lisbeth vant!!
Hun gir oss jo så masse flott inspirasjon og de nydeligste bilder:o)

Ha en fin fredagskveld Hanne:o)

h.espe sa...

Grattis til Lisbeth - boken faller nok i smak tenker jeg... :o)

Ønsker deg en supergod helg!

Goklem fra Hildegunn

Frida sa...

Hej Hanne!
Grattis till vinnaren!
Jag älskar också böcker. Just nu läser jag tusen strålande solar.Om du inte har läst den kan jag varmt rekomendera den.

Hoppas att påsken har varit bra och att du får en trevlig helg!

Kram Frida

Evami sa...

Grattis til Lisbeth:) Og Digibok ja,kanskje det hadde vært noe for meg!!! Kjenner jeg mangler litt når jeg ikke leser,men det er så kjekt å ha konsentrasjonen med seg når man leser.. Men minsten sover bedre nå,så det er håp!! Over i senga vår da,men sover fra24-06.30 ca,og det er stor bedring:)

Og så godt at snøen er borte hos dere HAnne,skjønenr at du kommer til å være ute i hagen imorra ja:) Kos deg masse:) Klem Eva

Jannicke sa...

Gratulerer til vinneren :o)..

God natt fra J.

Ingunn sa...

Takk for hilsen. Jeg har jobbet i bokbransjen, og synes det er fint at du er glad i bøker. Eller rettere sagt har lidenskap for bøker.

Gratulerer til vinneren Lisbeth!

Sov godt :-)

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer til den heldige vinneren, passet jo så bar nå når hun nettop har hatt bursdag..
Måtte kikke innom hagebloggen din også.. Syns alle andre sine spirer er så mye kraftigere... Mine ser litt pinglete ut.. Får bare passe på de så kankjse det blir noe utover sommeren O=)
Ha e strålende ifn helg=)

Ingun sa...

Gratulerer til vinneren;-))

Anne sa...

Kost meg nedover siden her jeg nå Hanne. Alt for lenge siden jeg har væt innom, men så ser jeg da at du ahr hatt en aldri så liten bloggpause...

Siden sist da så ser du kjæreste Anemone kjærringa har blitt til Anne!! Helt plutselig du ble jeg så drita lei av å være en "blomst"..., og da måte bare forandringer til vet du.

Ser du forberder sommeren er ja, koser med med de bøkene der jeg også rett som det er. Drømmer, tanker og ideer er viktig, utrolig viktig, det er jo det som fører oss fremover ikke sant??

Tenåringsmor du også ser jeg... vidunderlig innimellom, men du så slitsomt også spør du meg!! Ikke helt av den mest sammarbeidsvillige sorten sønnen her skjønner du,vi voksne forstår jo ingnting...

Kos deg i helgen, nyt dagen g skap gode minner. Klem herfra tl deg.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

WOOOOOOOOOOOWWWWWWWW! JEG VANT!!!!
Tusen takk snille deg. Her kommer jeg heseblesende ALT for sent for å takke, men jeg takker og bukker dypt og ærbødig. Tusen takk snille snille deg!
Adressen kommer i en fei.
Klem