fredag 19. juni 2009

Hvor finner du meg i helgen?

I Freiaparken - på årets rosedager! Endelig skal jeg få med meg dette og jeg meldte meg som frivillig hjelper og de hadde visst bruk for meg. Jeg blir å finne på Oslo og omegns roseforenings salgsbod for vakre rosebuketter som selges rimelig og til et godt formål(Roseforeningen).

Jeg gleder meg til å bli kjent med folkene, til å se parken og til å være en del av tilstelningen, som ofte er annerledes (bedre) enn "bare" å komme å se og oppleve.

Kom innom da vel og si hei til meg - da blir jeg glad :))))

2 kommentarer:

Evami sa...

Det blir morsomt til deg det Hanne,å være frivillig på rosedagene.. Hvor mange roser kommer du hjem med? Klem Eva

M.E.V. foto sa...

Hadde jeg bodd der skulle jeg ha komt;) Kos deg! Dette blir sikkert morsomt:)