mandag 6. september 2010

Ekte "Moods of Norway"

På lørdag var vi i Oslo og innom diverse klesbutikker (selvfølgelig med en 14-åring). Et av de siste stoppestedene var "Moods of Norway" - og det må jeg si, utrolig fin butikk og utrolig stilige og morsomme klær.
Kontrastene mellom Oslo og hjemme ble derfor ikke så store, da gråtassen fikk komme frem og gjøre den ene jobben den gjør i året, potetopptaking.




Litt røyk og spytt før den var i gang - men så var den i gang. Den begynner å bli gammel, grå har den alltid vært. Helt siden 1952 da den kom til gården, ny og fin! Den gjorde jobben sin i år også - potetene er i hus. Ikke så mange i år, pga vær og vind - men noen gode poteter ble det! Odelsjenta var selvsagt med og sanket poteter.

3 kommentarer:

Unknown sa...

morsomt innlegg Hanne :)) liker koblingen!
Hils og klem

Evami sa...

Der hadde gutta mine trivdes:) De elsker nemlig Gråtass:) FOr å matche Moods of Norway,så må dere male Gråtass i en fancy farge,som rosa eller gull:) MEn jeg synes han er aller best naturlig:)
Klem Eva

Tone sa...

Odelsjenta lærer og lærer!
Og mannen mekker og mekker - ser ut som normalt hos dere dette her!
Dessuten ligner hun på kronprinsesse Victoria!...hehe..!

Lag en deilig potet-terte og server spekemat. jeg kommer jeg!