mandag 17. januar 2011

Det er min svigermors dag!

I dag fyller min snille svigermor år - og svigermor har hun vært i snart 18 år. Hun er kreativ og syr duker, vesker, jakker, mer vesker, grytekluter, mer duker. Veggtepper og vesker og noen duker og en løper i ny og ne. Noen egghøner og toalettmapper, duker og vesker. Hun kommer stadig med nye, gode matretter, majones, knekkebrød og syltetøy som hun mener vi bør smake. Hun er verdens beste farmor i tillegg til å være min snille svigermor. Hun er alltid på pletten hvis hun kan hjelpe.

Jeg tror at de fleste skriver under på at hun er veldig, veldig hyggelig. Hun har fryktelig mange venner og bekjente - og de hun ikke kjenner, de snakker hun med. Hun er sånn min svigermor. Kvikk og flink og veldig aktiv! I dag har hun bursdag og fortjener å bli hedret på bloggen. Vi har allerede feiret litt - men litt mer feiring skulle det visst bli. Gratulerer med dagen Liv! Kos deg i dag - med alle telefoner og kort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig enig med deg, Hanne.

Ønsker dere alle, spesielt Liv, en fantastisk dag.

Klem fra Anne

Evami sa...

Grattis med dagen til svigermor Hanne:)
Hun høres ut til å være et overskuddmenneske uten like:) Kunne tenkt meg litt av det overkuddet jeg:)
HA
a en flott dag:) Klem Eva