søndag 9. oktober 2011

In Dublin's Fair City

Byen jeg besøkte uten minnebrikke i kamera - og siden glemte å ta med meg hver gang jeg gikk ut... Situasjonen fortjener ikke mer oppmerksomhet. Dublin lever videre i mitt hjerte og i mitt minne, uten at jeg har noe konkret (uten et par VANVITTIG fine hansker og et skjerf fra House of Ireland).

Dett var dett! Fantastisk tur. Dublin anbefales på det varmeste for alle som liker puber, irsk musikk live, Riverdance, handling, Shepherds pie, Irish stew, kirker, gamle bøker, gamle bygninger, gammelt universitet, sot i nesa, Guinness, annet øl og whiskey! Ta et annet fly en Ryanair med avgang kl. 07.10 - for det er tidlig å stå opp kl 03.30! Utover det - reis!


Bildet er lånt fra Wikipedia - hva kan man gjøre og mer kan du lese her både om Dublin og om Molly Malone.

3 kommentarer:

Unknown sa...

hørtes ut som en deilig tur :)
hils flokken!
Klem

Sologbolig sa...

Og Molly Malone står der fremdeles ja !! Det er noen år siden (3 tror eg) at eg var i Dublin, men henger meg absolutt på anbefalingen din ....... for Dublin var super !
Ha ei fin ny uke. Klem

Unknown sa...

Her har jeg vært! Fint blogginnlegg! *smil* Jeg følger *smil igjen*