søndag 2. oktober 2011

Lunch i Innsbruck

image Grågåsa har dratt. Oktober er et faktum og vi kryper inn i stua med fyr på peisen og varm te i koppen. En av de gode tingene med høsten er å se på bilder fra årets sommerferie – samtidig som årets julekort planlegges i hodet. I sommer var vi på rundtur i Østerriket. På vår vei gjennom Østerriket stoppet vi og spiste lunch i Innsbruck. Jeg angrer for at vi ikke var litt lenger. En natt eller to kunne jeg levd med. Målet var Tannerheim Tal – så det ble ikke mer tid enn til en liten runde. Bygningene fasinerte meg. De var i flott stand, pyntet, malt og tatt vare på. 
Jeg har utrolig mange bilder av forskjellige hus og jeg tror at jeg skal tilbake til Innsbruck…
image     image       image image

2 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Oi! Fin by :)
Ønsker deg ein fin søndagskveld :)
Hilsen Grete

Underberget sa...

Det er så utrolig flott arkitektur i Europa. Elsker disse fasadene... og det er litt traurig å sammenligne med noen av de norske byene...