onsdag 6. april 2011

Hagemesse - mye å glede seg til...

Jeg gleder meg til å stå på stand med Norsk roseforening og vi er ikke langt ifra Hagelaget. Det betyr at hvis du skal på Hagemessen, synes jeg du skal komme innom å si "hei". Jeg er der på lørdag fra 10 - 14. Hvis jeg ikke er der - er det noen andre hyggelige folk som kan selge deg en potterose eller du kan få et blad fra Norsk roseforening. Det bladet er, alene, verdt turen.
Ellers gleder jeg meg veldig til å se hagen som Helen Fredholm har bygd opp på messen - og jeg håper at jeg får med meg foredraget til Anne fra Moseplassen, men det er ikke sikkert. Bildet er nettopp fra Helens hage, som jeg besøkte med Oslo og omegn roseforening for to år siden. Jeg tror at jeg skal en tur til, denne sommeren også. I tillegg blir det masse, masse annet å se - og det blir pelargonia, både fra pelargoniaforeningen og fra Hagemo planter, uterom og Gros hage. Jeg vet at det er en utskremt medarbeider fra Husqvarna til og med og der kan du kanskje se den lille elektriske, selvgående gressklipperen. Jeg gleder meg - og er du i nærheten bør du ta turen. 

Jeg var i tillegg heldig å vinne fribilletter på hagemessens facebooks sider, med hagetips - og disse har jeg forært til gode venninner - så har jeg noen å reise sammen med også.   

4 kommentarer:

Lillekatt sa...

Oh, jeg gleder meg til hagemessen!! Masse inspirasjon håper jeg, har jo en svær hage som må tas tak i!!

Så masse fint du har på bloggen din! Slenger meg med som følger, trenger tips!

Elins reiseblogg sa...

Bruker å være på Gave og interiørmessen på nyåret, men har ikke vært på Hagemessen enda. Må prøve å få det til neste år! Hilsen "Bursdagsbarnet" :)

mona.z sa...

Takker for tips ang. campanula:) Jeg pleier å kaste dem på komposten etter de har visnet etter ca 1 uke. Nå skal jeg prøve å gjøre som deg. Har ikke drivhus, så håper det går an å plassere den i vanlig temp. innomhus. Legger meg til som følger på bloggen din, har vært innom her ofte. Klem fra meg:)

Underberget sa...

Så heldig du er som skal være med på hagemessen! Jeg har valgt å stå over denne gangen, men skulle GJERNE vært der! Du får legge ut noen bilder etterpå så vi får se hva vi har gått glipp av! *smile* Lykke til på standen!