søndag 13. november 2011

Dagens overraskelse–skogens Konge!

image Skogens Konge – her representert i form av 500 gr. pakker med elgkarbonade, har vært i min hage og spist på ett tyvetalls roser (kanskje flere), marikåpe, pæretre, plommetre, hauchera.

Jeg tror at han har tatt en jafs av valmue frøkapsler også.
Lenge siden sist han var der – men jammen tar han for seg når han først kommer!
En av rosene hadde han rett og slett røsket opp, så den er forsøkt plantet på nytt. Vi får se hvordan det går med Brother Cadfael.

Svære spor i bedet og i plenen – og pæretreet har nå (sannsynligvis) tatt kvelden for godt. Bølle elg! Jeg skal hevne meg ved å spise elgkarbonade til middag i morgen! HA!

3 kommentarer:

Unni Strand sa...

Hei du!

Du har vunnet et kjøkkenhåndkle på bloggen min.
Ta en titt her:
http://unnistrand.blogspot.com/2011/11/teatowel-winners.html

Unni

Anonym sa...

Hei Hanne, jeg digger deg.
Klem fra Beate

Mari Anne sa...

Uffda, håper den ikke gjør det til en vane.