onsdag 19. januar 2011

Brodern!

Det er hans dag i dag! Grattis med dagen :) Han er familiens pc/duppedings/tekno-frik/guru og han har alltid en ny dings. Enten en liten harddisk, en blurayspiller, en telefon, et kort, en chip eller noe annet grusomt interessant.

Han er født sånn! Han kan ikke noe for det - og mange nyter godt av kunnskapen hans, blant annet jeg! Han hjelper alle - og jeg tror (for det meste) at han gjør det med glede.

Han er ikke liten lenger. Han er allikevel lillebroren min! Da han var liten crossa han på tre-hjulssykkel, crossinga fortsatte på tohjulssykler og biler. Båter, fly - alt som beveger seg er interessant. Biler er og blir favorittduppedings. Han har fortsatt skjulte sider og plutselig gikk det opp for meg at han er en ekte familiemann. Det er ingen over eller ved siden av Berit! Alle andre er ett hakk under - og sånn må det være.

Han ønsket seg sokker (hvem er det som ønsker seg sokker) i presang, men det fikk han ikke! Jeg skulle ønske at jeg hadde hatt penger til å kjøpe en Anglia til ham - en Ford, som kanskje er det han ønsker seg og som han har ønsket seg lengst i livet! Han kjørte med legoklossene på gulvet før han hadde noe særlig biler - og machboxbilene hadde han med seg overalt. Favoritten på kino var "Superbilen Duddu" - og den så vi mange ganger på Brevik kino.

Bildet har jeg stjålet fra Facebook og jeg vet ikke hvem som har tatt det og hvem som evt. skal ha kred. Bursdagsbilde er det iallefall.

Jeg er glad jeg ikke kjøpte sokker forresten, siden min søster kjøpte kaffemaskin til ham! Det hadde tatt seg ut - selv om han ønsket seg det veeeeeeeldig - Ulvangsokker altså. Gratulerer med dagen lillebroren min!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hurra for lillebror :) fine ord fra storesøster og mellomsøster henger seg på og er enig ialt!
Stor klem til lillebror og storesøster og hipp hipp hurra!!
... og hei og hopp og fallerallera...

haralddo sa...

Så hyggelig skrevet :) Takk!

lavendel mio sa...

Grattis til lillebroren din:)
Morsomt innlegg:)
Klem Hanne