fredag 21. januar 2011

Inspirasjon og planlegging - igjen. Hva ellers i Januar?

Jeg har ikke bestilt roser ennå - tror ikke jeg skal gjøre det heller. Saken er at vi har en liten konfirmasjon i år.

Det er dumt å ikke ha penger til selskap osv., men garasjen full av nye roser! Det tar seg ikke ut.

Derfor har jeg bestemt meg for å konsentrere meg 100 % i forhold til planlegging og videreutvikling av haven og hva jeg har lyst til å gjøre. Noen stier og ganger og hemmelige rom tror jeg at jeg er klar for nå.

Det er ikke verst på bildet - men dette er også fra Linnès Råshult. God inspirasjon. Jeg liker grus og barkveier (med lavendel selvsagt). Så skal jeg gjennomføre konfirmasjonen og kjøpe roser og drivhus for resten av pengene. God plan? Yes!

3 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Ja hva annet kan man gjøre enn å planlegge å drømme... kjekt det og..

god helg =)

klemmer

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Høres ut som en god plan! Tiden går fort mot vårens konfirmasjon her også. Skulle gjerne ha lagt inn en bestilling på tidlig vår og varme så uteplassen kunne blitt brukt på denne dagen!

Hulda sa...

Det er jo fantastisk å bare drømme og legge planer til vår og sommerens hage. :) Så vakkert med all lavendelen! Til sommeren blir det mye av den her hos meg også.

Synes du har mange fine innlegg, du skriver så godt. :) Fin helg til deg!