mandag 24. januar 2011

Opp og nedturer

Klematisen koser seg i garasjen. Det er så hyggelig å hilse på dem sånn dann og vann. Klematis, Humle, Buksbom og roser. Så koselig! Ja, jeg venter på våren - og noen tenker nok nå, kjære vene kan hun ikke slutte? Nei, jeg kan nok ikke det. Jeg må glede meg til det som kommer for å holde ut disse månedene her. Datteren min sa i dag "Mamma - du sa det samme i fjor og da lå snøen til april". Da husket jeg plutselig at det er ikke sikkert at vi får vår i mars - se bare her og her! Fortsatt god vinter og ha en fin uke!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vi satser optimistisk videre og satser på en tidlig vår iår!

Monica fra Koseleg sa...

Slik er det med meg også- det er planene for hagen og det å glede meg til vår som gjør at denne tiden blir til å holde ut! Tror ikke våren kommer så sent som i fjor- da var det ekstremt sent. Denne vinteren er mer slik vi pleier å ha det med regn snø og kulde om hverandre. Men det kan nok bli både "vinter og vår"- mange ganger ennå før våren virkelig er her!
Ønsker deg en fin uke!
Mvh Monica