fredag 7. januar 2011

This is my sisters day!


Hun er kunstner i sjel, spirit og gjerninger - men forsørger seg i livet med en solid og god jobb - som hun liker veldig godt. Jeg tenkte at hun kom til å bli kunstner - en fattig sådann, men sånn ble det ikke :) (heldigvis). I dag har hun bursdag - og dette er en hyllest til henne og hennes kreativitet, som jeg misunner henne - men ikke kunne falle meg inn å drive med!

Når hun ikke ble kunstner - men spiriten fortsatte, måtte hun leve det ut på en eller annen måte. Hennes fasinasjon for stener, former, farge og design brukes som en avspenningsmetode og for utfoldelse. Det må bli bra når motivasjonen er pur glede!


 



Vi er mange som nyter godt av hennes kreativitet. Det er fine smykker og gode smykker og hun blir flinkere og flinkere! Hun selger smykker gjennom bloggen sin eller på epla.no - dessuten kan du se bilder av alle smykkene på flickr.

"Gratulerer med dagen Hilde - sorry at jeg har lånt bilder uten å spørre!" Bildene er nemlig hennes, selv om det er litt blomst på også. Øyebildet har jeg eller datteren min tatt.

Kjøp et smykke i dag til en du er glad i - eller til deg selv. Gjør det - bare gjør det!

1 kommentar:

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så mye til din kjære søster..

ja hun er kreativ og flink..
nydelige smykker hun lager..

Ønsker deg en fin fredag =)
klemmer 0)