lørdag 22. januar 2011

Jeg går i frø!

Det er altfor tidlig å så disse - ja, jeg vet. Jeg driver allikevel og blar i frøkataloger og frøposer. Venter på de jeg bestilte fra England. De skulle vært her nå.

Claus Dalby sier at vi ikke kan begynne å så Cobea før i mars. Jeg får vel høre på ham. Denne vakkerheten skal jeg iallefall så igjen i år. Duftende, kritthvit blomsterert. Jeg hadde den ikke i fjor - og det angret jeg på! Den er vakker, vakker.


Synes ikke dere det er morsomt å tenke på at våren bare er ett par måneder unna. Omtrent som siden november. Det er ikke lenge siden.

2 kommentarer:

hageglad sa...

Ja, våren er ikke så langt unna! Kjenner allerede den gode følelsen i kroppen når sola skinner og det drypper fra taket! Det er vårtegn for meg! God helg!!!

Mariann sa...

Gleder meg også til våren. Mens vi venter er det kjekt å planlegge og drømme. Jeg burde kommet i gang med staudesåing , men er litt treg i år.

Nydelig blomsterert, skjønner godt at du vil så den.