fredag 11. april 2008

PILKURVFLETTEKURS


Hanne Vistisen kommer fra Danmark for å holde 2 dagers kurs i kurvfletting, på Solfang på Nesodden og jeg har fått en av plassene. Tenk hvis vi skal lære en sånn kurv! Heldig? Ja, jeg synes det. To dager skal jeg kose meg og husarbeidet er ikke mitt ansvar denne helgen. Jeg er ikke hjemme! Åååå - jeg gleder meg. Kanskje dere får et bilde av en selvlaget kurv etterhvert. Det spørs hvordan den blir.

Ellers låner jeg jobbpc til mannen. Jeg kan ikke logge meg på selv, det er hans fingeravtrykk som gjelder til pålogging. Får finne meg i det.

God helg. Jeg skal kose meg - håper at dere gjør det også.

Bildet er tatt fra http://www.solfang.no/

6 kommentarer:

Evami sa...

Hei Hanne!
Så spennede kurs du skal på:) Du må vise fram resultatet,selvlagd er vellagd. Og det blir sikkert bra,hvis det er i nærheten av å ligne det hu andre Hanne lager:) Gleder meg til å se:)

Så synd at Pc`n er ødelagt,man blir jo så fort avhengig:( Vi var uten i nesten2 uker i høst og vi va helt handicappede....

Kos deg på kurs og ha ei flott helg:) Klem Eva

Berit T sa...

ÅÅÅÅ det kunne jeg også tenkt meg, må undersøke om det er slikt i nærheten.
Gleder meg å se hva du lager!
Synd med pc`en da, får håpe du får fikset den raskt.
Ha en fin og kreativ helg.

Sologbolig sa...

Det kurset så spennende ut. Kos deg masse og eg er spent på ka du har fått laga. Ha ei kjempefin helg!

Tone sa...

He,he, jeg må smile bare jeg hører ordet pilefletting. Jeg gikk nemlig på et fire timers intensivkurs her for en liten stund siden, sammen med tre kolleger. Og jeg tror vel ikke jeg var den mest eksemplariske eleven de har hatt, for å si det sånn. Jeg hadde rene slåsskampen med disse lange pinnene, tålmodigheten min var en sagablott, og jeg hadde konstant latterkrampe. Det må jo sies at jeg var overarbeidet og utkjørt sånn ellers, så timingen for å lære noe nytt var vel kanskje ikke helt god ;-) Men jeg fikk da til slutt knotet sammen et noe vindskjevt blomsterstativ... Ha en fin helg :-)

Tone sa...

Hei Hanne.
Dette vet jeg du har gleda deg til - så stå på!!
Håper det er innendørs da.... jeg er jo som du vet rimelig værsjuk, og planene i dag var å dra Krukkegården for å se på disse rosebuene,og ordne litt kraftig ihagen. Og så snør det.
Jeg må jobbe med meg sjøl så jeg ikke blir så irritert på sånt.

Jeg får heller surfe på hagesider og lese ØB og ta en tekopp!

Kos deg no veldig i dag - gleder meg til å høre hvordan det var!
Tone

Linda sa...

Hei!Så flott med slikt kurs.
Gleder meg til å se kurven din.
Kos deg masse.Hilsen Linda :))