onsdag 7. mai 2008

Spaghetti - joke from Tone this morning


For several years, a man was having
an affair with an Italian woman.

One night, she confided in him that she was pregnant. Not wanting to ruin his reputation or his marriage, he paid her a large sum of money if she would go to Italy to secretly have the child. If she stayed in Italy to raise the child, he would also provide child support until the child turned 18. She agreed, but asked how he would know when the baby was born. To keep it discrete, he told her to simply mail him a post card, and write 'Spaghetti' on the back. He would then arrange for the child support payments to begin.

One day, about 9 months later, he came home to his confused wife. 'Honey', she said, 'you received a very strange post card today'. 'Oh, really? Let me see...', he said. The wife gave it to him and watched as her husband read the card, turned white, and fainted.

On the card was written: 'Spaghetti, Spaghetti, Spaghetti.
Two with meatballs, one without.
Send extra sauce!'

5 kommentarer:

h.espe sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg...

Deilig at våren er kommet. Akkurat nå har jeg bare lyst til å springe ut og NYTE, men må vel holde ut på jobben enda et par-tre timer...

Herlig uke videre til deg!!

Klem:o)

Anonym sa...

Fantastisk vits! Jeg skrattler!

Så til det nydelige skapet ditt på verandaen. Knallfint! Deilig å få rensket opp litt på verandaen. Vi har sånn en prosess hjemme hos oss også for tiden.
Ha en nydli' dag!
Klems Miriam

Evami sa...

Tihi:) Thats`s a good one:) Klem Eva

Torunn sa...

Haha....den var bra!!
:-)

Godt med litt humor på jobben!

Nok en nydelig dag går over i ettermiddag og her er det bare mas resten av dagen. Kjøring hit og dit, avslutning, dans, foreldremøte og alt det derre der :-)

Kos deg!

Tone sa...

Hanne
Håper at du har hatt en fantastisk kveld med jentutten - får vel høre om det i morra på jobben.

Har avslutta kvelden med en runde i hagen sammen med lars (haha, den der kan misforstås!!) - og vi har funnet ut hva vi skal og ikke skal gjøre i sommer. jeg har som alltid noen helt urimelige krav - og må fire litt, og ikke minst le litt... Men det betyr jo bare at jeg er fryktelig bortskjemt som tror at han fikser alt jeg ber om - fordi det som regel er sant.
Akkruat i kveld handler det om den teite hengeren som jeg syns er en skamplett på anlegget mitt her...haha!

Men i morra bestilles singel til det nye store bedet - så gjett hva vi skal gjøre i helga...

Hils damene.