onsdag 18. mai 2011

Armchair gardening igjen

Hele vinteren igjennom har jeg planlagt hva jeg skal gjøre i hagen - og jeg er i gang. Jeg har omsider fått tak i noen av staudene som jeg trenger blant rosene. Noen av såddingene har fått en ny plass. Jeg har ikke fått kjøpt rosene ennå, men det er underordnet.



Når jeg sitter her i dag - en kaldt maidag, inne og tegner og blar i bøker, så viser det seg at hagen ikke kan bli slik jeg vil uten at det er to nye rosebuer involvert... Det kan jo tenkes at det tar litt lengre tid enn jeg strengt tatt har tålmodighet til - men vi får se. Hagen er jo på en måte blitt mitt livsprosjekt. Da må jeg tåle at det tar litt tid... Det er jo bare for meg selv jeg gjør det. Egentlig...

1 kommentar:

Helene Orskaug sa...

Hei! Her var det mye inspirerende lesing og masse flotte bilder!

Legger meg som følger, så jeg lett kan finne deg!

Kommer snart på besøk igjen:o)

Hilsen Helene