søndag 1. januar 2012

Frøbestilling–forberedelser til våren 2012

Jeg har hatt noen runder før – hos Impecta. Jeg må allikevel si at det er gøy å bestille litt i flere omganger! Dette er stort sett sommerblomster – men også en ny digitalistype. Det var det visst med den forrige forsendelsen også.

Om 14 dager begynner jeg i planterommet. Kan ikke tenke meg en bedre start på året!

Thompson & Morgan

Bacopa Duo - 2 packets - 1 of eachBacopa Duo - 2 packets - 1 of each

Cosmos bipinnatus Double Click Snow Puff - 1 packetCosmos bipinnatus Double Click Snow Puff

Cenolophium denudatum - 1 packetCenolophium denudatum

Cosmos bipinnatus Daydream - 1 packetCosmos bipinnatus Daydream

Cosmos bipinnatus Double Click Rose Bonbon - 1 packetCosmos bipinnatus Double Click Rose Bonbon

Achillea ptarmia 'Double Diamond' - 1 packetAchillea ptarmia 'Double Diamond'

Chrysanthemum carinatum 'Polar Star' - 1 packetChrysanthemum carinatum 'Polar Star'

Digitalis 'Candy Mountain Peach' - 1 packetDigitalis 'Candy Mountain Peach'

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine frø! Det blir et fint bed! Jeg har en litt hektisk start på nyåret men har planlagt å åpne frøpakkene om 3-4 uker:) Vi har masse å glede oss til- våren kommer jo etterhvert!
Godt nytt år!
Maria:)

Mari Anne sa...

Vi frøsåere er heldige. Nå er det vår...på vårt vis. Lykke til med sådden, med så mange fine sorter må det bli fargerikt og vakkert hos deg.

Elisabeth sa...

Godt Nytt År og ikke minst godt nytt bloggår. Blir spennende å fortsette lesningen hos deg i 2012 :)
Ikke minst er jeg imponert over masse spennende frø, jeg vil tro at det blir mye fint i potter og bed hos deg iår :)

Linda sa...

Det var en herlig gjeng du hadde her:) Herlig:)