onsdag 16. mai 2012

Jordrotta har gjort rent bord…

[DSC_0423%255B3%255D.jpg] [DSC_0427%255B3%255D.jpg] [DSC_0421%255B3%255D.jpg]
Bare for artighetens skyld ville jeg vise frem et bittelite knippe av hva jordrotta faktisk har spist… Tenkte bare dere ville vite det…  Alt dette kunne vært i min hage i år – og mere til… Jeg er ikke sur – bare litt sinna og frustrert over at det bor dyr i naturen… De kan vel flytte ut av hagen og inn i skogen. De trenger ikke være på mine tre mål – de kan ta de resterende 267 eller noe sånt… Den gaupa er hjertelig velkommen – håper den liker rotter også…

1 kommentar:

Tulip sa...

Åå, skjønner godt du er frustrert.Det hadde definitivt jeg også vært.
Her hadde musa spist opp nesten alt i steinbedet mitt forrige vinter, men i år hadde den latt det stå! Puh!

Lykke til m videre hageplanlegging:)