onsdag 23. mai 2012

Roseinnkjøp–hittil i år

image 2 Peace (må ha den også)
1 Queen Elisabeth
1 Eden Rose -85

Austinroser:

3 Lady of Sharlotte 
3 Queen of Sweden
1 Crocus rose

1 Rosa portlandica, Pergolese
1 Rosa portlandica, The Portland Rose
1 Rosa damascena, Blush Damask
1 Rosa damascena, Celsiana
1 Rosa damascena, Duc de Cambridge
1 Rosa damascena, La Ville de Bruxelles
1 Rosa damascena, Leda (Paint.Damask)
1 Rosa damascena, Mme Hardy

1 Rosa gallica, Almable Amie
1 Rosa gallica, Charles de Mills
1 Rosa gallica, Hippolyte
1 Rosa gallica, President de Sèze
1 Rosa gallica, Rosa Mundi
1 Rosa gallica, Supasse Tout
1 Rosa pimpinellifolia Stanwell Perpetual

Alle rosene er til meg – og jeg tror at dette skal holde over pinsehelgen, som blir fantastisk!

Alle er innkjøpt hos Knut Auke på Hesleberg gartneri – og jeg kan love, duftroser i bilen er utrolig deilig!

1 kommentar:

Hage og Foto entusiast sa...

Wow.... så mange roser. Ja kan tenke meg det var en duftopplevelse i bilen ;) Jeg hadde skikkelig rosedilla for 2 år siden. Ble 25 stk roser den sommeren.iiiiikk!! I år har det ikke blitt noen,og dessverre passet jeg ikke godt nok på etter varmeperioden i mars, så når frosten kom igjen, gikk det med mange roser. Av alle mine 12 stk stilkroser rundt flaggstanga er det 2 som er grønne og fine og full av blader, mens resten har et og annet blad. Får håpe de kommer utover sesongen.