lørdag 2. august 2008

Jæ trur jæ primær

P8020005 Pakke i posten fra Eva - veldig spennede

Og - det var ikke bare en - det var to! Yohooo!

 P8020006 P8020007 

Jæ trur ikke den jenta er rekti rett - noe som betyr oversatt fra Bambledialekt til Oslodialekt noe sånt som, neimen Eva, det var da rent for meget!

Jeg har jo ikke så bra kamera som Eva og kvaliteten blir deretter.

P8020005 Det er en hjortekrok (den samme kroken så jeg på nettbutikken "Broarna") - te, hånd/fotkrem, såpe, skjeer og et hyggelig kort. Det var premien på bloggen, sommertrekning.
P8020009 Og, dette det er bursdagspresang! Tenk dere det. Dobbel lykke. Såpe og vaskeklut. Såpa til Hanne står det på og et koselig kort.

Er jeg heldig - eller er jeg ikke heldig ??

Kjære Eva - tusen - tusen takk! Jeg synes nok det var litt i overkant :)

Ikke nok med det. Da jeg åpnet bloggen i dag lå det en award fra Liven der! Tusen takk :) Alt det på en dag som jeg stort sett bare har kost meg og lest "Hodejegerne" og jeg liker den! Veldig godt.

Nå må jeg gå. Skal ordne litt mat til familien. På menyen står blant annet Foccacia - oppskrift hos Som mine dager er - Marit det er det enkleste brødet jeg har bakt i mitt liv.

Eva had a summer contest at her blog and I was the lucky winner. When I got the present it was two presents – she even sent me a birthday present. I am a lucky blogger :)

19 kommentarer:

GundaM sa...

Neimen så trivelig da!!!

Også jeg hadde pakke i posten da jeg kom hjem fra ferie. det er så altfor sjelden;0)

Ps. trodde forresten jeg så deg i Legoland, men ser jo nå her inne at du ikke har vært der;0)
begynner å se bloggere overalt her nå...Hihi

Tove sa...

Vart så nysgjerrig då eg las noko om Bamble-dialekt.... Eg gjekk på lærarskulen attmed ein liten, artig kar frå Bamble! Raymond Albrigtsen, ringjer det ei bjelle??? Han må vere rundt 40 år tippar eg.
Fine ting du hadde fått, forresten!

liven sa...

Så heldig du var i dag da!!
Kjempefine ting:O)
Jeg fikk også en fin pakke i posten fra Sisselle......så altfor meget ja:O)
Har vært på Ikea pluss tre andre interiørforretniger med mannen på slep stakkars:O)
Så i dag var det akkurat som julaften for meg!!
Solen kom frem igjen så nå er her 20 grader og deilig vær!!

Ha en fin kveld:O)

Evami sa...

Velfortjent skjønner du:) Så bra at det falt i smak...
Den såpa til Hanne er en faboritt her... Bruker den til Dåp,konfirmasjon og søsken barnet til min kjære har irdna seg tik bryllupet sitt.... Kan jo skrive hva en vil på etikettene:)

Og jeg skal også prøve foccacia`n til Marit en dag... Så mye enklere enn min,som jeg bruker hele dagen på... 4 hevinger,så du kan no tenke deg..

Nyt kvelden,det skal jeg,har kjøpt meg ei lita flaske Martini Asti og skal kose meg med den og noen jordbær etterpå:)

Klem Eva

Mitt hvite hus sa...

Så koselig da.=) Alltid artig med overraskelser!!!
Flotte ting du fikk også.=)

Kos deg med alt det fine , ha en fin lørdags kveld
Klem :O=)

Som mine dager er sa...

Grattis Hanne. Eva er raus hun, på det aller meste ser det ut til ;-) Vel fortjent da.

Klem

Evami sa...

Ser at det er en del skriveleifer.. Vet ikke helt hva det er med meg og tastatur.....

Anonym sa...

Hei og grattis! Det var nydelige gaver - dette kan Eva! Og man får som fortjent, sier jeg:) Award, også - dette har da vel vært en bra dag for deg! Kos deg videre med lørdagen! Klemmer**

Evami sa...

HEisann Hanne!

Det ligger noe til deg inne hos meg:) Klem Eva

Elisabeth sa...

Så koselig! Det er alltid så gøy å få pakke i posten, og du har jo virkelig fått en kjempeflott gave :)

Tyra sa...

Hi hi, så fine ting du fikk i pakkene! Heldig, du:0))
Og ja, du hadde helt rett, ekornhuset fantes på Furutorp! Har sendt henne en melding med spørsmål om hun har fler, så jeg får bare krysse fingrene...
Hilsen Cathrine

silje-sin sa...

Jeg også kjente igjen dialekta:) Vi kosær vårs i grenland:) Så heldig du er som har fått pakker! Fortsatt god helg! klem fra silje i porsgrunn.

A home far away sa...

Härligt fina saker du har fått. Foccacia är det lätt att baka säger du? Då ska jag prova det:_

Ha en fin söndag

Kram Gunilla i ett soligt Singapore

linnea-maria sa...

Oj vad myket fint!! Ha en fin dag! /linnea-maria

Anonym sa...

Hei Hanne,
How are you ? I hope you're allright ! I have send you an e-mail yesterday :) Hope you have time to read it. Tusen takk for having us stay with you !!!!!!!!
Hugs, Janneke

Hege sa...

Heisann
Ser at du har nyt den fine sommeren og kvelden som oss andre. Har også kost meg med Jo nesbø og harry hole til de seine natterstimer. Deilig å kunne lese en krimbok og ikke bare pensum. Nå kan jeg bruke tiden til akkurat hva jeg vil. Har kost meg med bøker,strikking og stempling men mest av alt ute i hagen.
Kjempe heldig med en slik fin pakke i posten. Kos deg med det du har fått og ha en fin kveld
Klem Hege

tinemor sa...

Heldig du!!!!

liven sa...

God kveld.....hi hi....
Du får skylde på alderen.....nei jeg spurde ikke om noe jeg!!
Pleier jeg det da?? :O)

Anonym sa...

Vilka fina presenter du har fått:-)
Är ju så roligt med paket.
Kram