lørdag 5. april 2008

JEG ER STØL OG SÅR - MEN GODT FORNØYD


Husker dere dette?




Nå ser det sånn ut!

Jeg er veldig fornøyd og det var deilig å være ute en dag. Mens jeg var ute og raket og ryddet, vasket jeg samtidig alle putetrekk, duker og noen gardiner. Mannen min kjørte kvist i hele dag, samt noe ved. Det tok faktisk hele dagen i rolig tempo. Vi koste oss litt også og spiste pølser ute på bålpannen. Kaffe fikk vi også til. Uten mat og drikke duger helten ikke.

Jeg har litt mer opprydding å gjøre i morgen. Det har vært bærbusker og frukttrær på området og viltvoksende selje og bringebærbusker og det var sirlig lagt ned plastikk og jern som "vekter" for å stoppe ugress og for å holde på det hele på plass. Dette må nå på søppeldynga.

Håpet er nå at vi skal få se alle pinseliljene som står på plassen. Det er store tuer med hvite pinseliljer som kommer rundt 17. mai. Nå er det bare å glede seg. Dagen ble avsluttet med deilig middag smashet sammen av min mann, kaffe i nabohuset og hyggelig skravling. Til slutt stryking av alle putetrekkene - som jo ikke var spesielt festlig, men det må gjøres. I morgen står resten av huset for tur. Vi tok utedagen i dag siden vi ikke visste hvordan det blir i morgen. Jøss så flink jeg har vært. Sjeldent flink vil jeg nesten si :-) Ha en deilig søndag. Det har jeg tenkt, hvis jeg kommer ut av senga.

Ingen kommentarer: