onsdag 16. april 2008

NÅ ER DET VÅR HOS MEG OGSÅ

Takk for mange hyggelige kommentarer om kurven mm. Det er hyggelig å ha mange å følge med i blogglandia.

I dag er det ingen sutring! Bare deilig i dag. Var trøtt og lite opplagt på jobben i dag og gikk en time før. Det ble noen hyggelige blomster til trappa på Plantasjen. Det ble mye fint for lite penger. En Buxbum, som jeg har ønsket meg lenge, 10 små stemor og en deilig rose å ha på kjøkkenet. Trappa ble kostet og kroken fra Eva ble hengt opp. Lyktene fikk nye lys og kurvene jeg kjøpte i fjor for gavekort fra kollegaer på 40 årsdagen ble endelig festet til veggen. Disse er foreløpig uten blomster. Kanskje i morgen....?


Pjusken i kjent stil, tett inntil matfatet.

Huset vårt er jo slitt og akkurat det er ikke så mye å gjøre noe med akkurat nå. Det skal males og jeg skal forsøke å vaske teglsteinen med whitesprit og olje. Noen sier at dette er bra. Tips tas imot. Det skulle bli litt mer glans og rense steinen. Vi får se. Jernmatta er fra Ystad og katta i smijern, som er en dørstopper, måtte jeg vise dere. Den drassa vi med oss fra England.

Denne stemoren fikk litt plantesjokk. Den har stått inne på stua til nå. Håper den kommer seg.

En spesiell hilsen til svigerforeldre som mente at de trengte ikke gå å se, de kunne jo bare gå på bloggen :-) En hilsen til Tone også som skal ut å kjøpe rosebue for 7-800 kroner. Lykke til med det og lykke til med mannen når han ser hvor mye en rosebue egentlig koster...!

Bildet av hyllen ble det ikke i dag - må spare noe til siden.

En stor hilsen til dere alle fra en fornøyd Hanne som endelig har kjent våren fysisk. Deilig å kjenne jord mellom fingrene igjen!

4 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Hei,og takk for koselige ord fra deg !!! SUPERT at det er lovet vårvær i Oslo,det kan man like :) Håper bare jeg får litt tid i butikker,selv om vi har en timeplan å følge.....! Må si den kurven din var flott,så dyktig du har vært......jeg har en drøm om et slikt kurs,men når jeg nevner det her nord,får jeg bare rare blikk...???!!!! Ingen som vet hva jeg snakker om....så da så. Men jeg har vært i skogen nå i helgen,og hentet meg masse materiale,som jeg har en plan for ! Når den er satt ut i livet,kommer det nok bilder på bloggen ;O) Så flott et inngangsparti dere har,jeg som elsker teglstein,ble jo helt betatt,kan du skjønne......vil ha sånn,jeg også ;O) Koselig pynt også,så der føler man seg virkelig velkommen. Og Plantasjen er ikke noe dumt sted.......hihi....koser meg der,og kommer ALDRI tomhendt ut...... :) Du får kose deg da,og ha en fin torsdag imorgen ,klem fra et kaldt og vått Bodø.

borghild sa...

Det er så gøy å kjøpe noen nye blomster og planter, det blir straks så mye finere rundt en, og en blir nesten lettere til sinns av dem...:-) Kjempefin knaggrekke du hadde fått, venner er gode å ha:-) Klem B:-)

irina sa...

Syns det så kjempekoslig ut utenfor huset ditt. Og den kurva er bare WOW veldig inponert æ ;)


Har ikke kommentert så mye her....formen er så som så vet du ;)

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Gratulerer med VÅR! Heldige du!:) I dag våknet jeg opp til et 20cm hvitt teppe, over den andre snøen... Godt jeg bare skal vaske inne, å ikke "bry" meg om været;)
Koselig du har det ved inngangen din! Pusen ser så go ut atte:)
Ang. bildene mine på toppen av bloggen, ja de bytter jeg ofte, så der har du helt rett:)
Ha en super dag!
Klem fra chatrine:)