fredag 8. april 2011

Det blå hjørnet!

Jeg forbereder det blå hjørnet. Klematisen står klar til å komme ut. Den har stått inne i garasjen i vinter og den kommer. Jeg ser skudd fra rota. Forhåpentligvis er det noen av greinene som ikke har tørket helt inn også. Da vil det komme doble blomster på dem. De andre krukkene får blå og lilla petunia, stemorsblomster, lobelia og femtunge. Petunia og stemor skal jeg etter planen ha selv. Lobelia gidder jeg ikke, selv om det er lett å så. De er såpass billige å kjøpe allikevel.


Femtungen kjøper jeg også - selv om jeg burde sådd den, prisen tatt i betrakting, men pytt samme! Noe skal en jo bruke pengene på, ikke sant? 

Denne helgen er det meldt varmt og fint vær og vi får håpe det slår til. Vi sees vel på lørdag på Hagemessen? God helg - god våronn - godt vær ønsker vi hverandre!

1 kommentar:

liven sa...

Heisann
Blå blomster er nydelige :o)
Sådde lobelia et år....og da fikk jeg en fin lysblå farge, som jeg ikke hatt sett i salg :o)
Blir kjekt å se i det blå hjørnet ditt utover!

Ha en fin helg Hanne