torsdag 7. april 2011

Uteriør - NIB "gjør det selv" - utfordring

Dette er jo ikke interiør, ikke eksteriør heller... Det er Uteriør - pynt i hagen! Det synes jeg er gøy og dette var veldig fint synes jeg. Likte det veldig godt. Jeg er så heldig at jeg har tilgang på en del gamle ting som andre løper rundt og handler på loppemarked. Jeg løper rundt i kjeller og låve.
Det er uendelig mye fint man kan gjøre med alt det gamle - hvis jeg hadde hatt tid (giddi) - kanskje senere! Vel, jeg hadde lyst til å bidra her - for å slå et slag for Uteriør. Uteriør henger sammen med begrepene stolhaging (første gang lest hos GundaM) og "Armchair gardening" (første gang lest hos Solfang).

2 kommentarer:

Underberget sa...

Uteriør var et morsomt og bra ord! Små stilleben som du har laget her gir god stemning i hagen:-) Skal jakte etter en gammel stol å sette i hagen når jeg skal på loppis i helga. Takk for tipset!

Unknown sa...

Heier på deg!
- dette er et av minne favorittbilder som du har tatt, gir meg glade minner av barna våre, hagen din med god kaffe og hyggelig selskap.
Og så er det skikkelig godt komponert :))

Lørdagsklem fra alle 4 til alle 3!