mandag 14. juli 2008

Award - and visitors


It was great to have Janneke with her family in our garden. What did we do? We talked, talked, eat and drink and I did not take any pictures :( Too bad... I got some great presents from Janneke. I have to show it to you later.


Bamse is the housekeeper when we are away. Stay away - he eat stangers! This is a killerdog!









Tomorrow we are going for a trip to the south of Sweden. First I will give the award I got to five bloggers.


So here you are - from me to you. You all make my day! Dere gjør dagen min bedre :)




Janneke: I have to give this to Janneke - today she really made my day and make it better :) - and I love her blog. Today I learned that she make great things as well. You will see!

Emmeline: She has a great blog that I usually drop by when I am at my computer. She has a great taste of decorating and gives me a great inspiration..

Lisbeth: For a long time Lisbeth was one of my favourite bloggers - now I have many favourites. She is still one of the people I visit almost every time I am at my computer.

Anemone: she has great humour and takes good and funny pictures and she gives me almost daily nice, big laughs and great inspiration.

Mia: She has a great blog and great garden inspiration. It is good to read her blog.

10 kommentarer:

Anne sa...

Å, 1000 millioner takk til deg. r bare så glad for at du er innom meg og legger igjen et spor jeg da. hadde ikke forventet en pris kan du skjønne.
Men nå er DAGEN REDDET, regntung og tidlig morgen som det er...sure leger og utålmodige pasienter som
venter, da vet du, var dette lit av en overaskelse å våkne opp til.

Ha en toppers dag!!

Torunn sa...

Hei på deg....

Hadde en helvettes dag i går. Hvorfor lar seg ikke gjør på trykk her, men jeg kom meg desverre ikke avgårde til deg da....

Så utrolig koselig å få besøk fra Nederland!! Og så gave?? Til meg??
Det må jeg si er imponerende raust! Jeg har vel "snakka" med Jannecke 3 ganger eller noe.... Hun må være et utrolig menneske som tar turen hit!
Hvor gikk ferden hennes videre da??

God tur til Sverige, Hanne!

Klem Torunn

Sophie sa...

Takk for kommentar på siden min. Har nok litt jobb foran oss i det gamle huset med tapetene, men det er heldigvis ikke mitt, men min søsters hus... Vårt er etterhvert blitt litt mer up to data, har bodd på samme sted i 6 år nå, så da er hvertfall noen prosjekt unnagjort! Lykke til med siste innsats på trappa du også! :-)

Minime sa...

Koselig å treffe noen du blogger sammen med. Men samtidig må det være litt rart. Her har man lest andres innlegg og kommunisert med dem. Plutselig får den personen et ansikt.Feks. så bor jeg på samme sted som fru fjeldhammers kaos. Hun fant ut hvem jeg var og jeg skulle finne ut hvem hun var. Plutselig på 17. mai dukket det opp en person (jeg gikk i tog med sønnen min) som sa: det er meg. Og jeg bare hææ. Og så skjønte jeg det. Det var henne. Vi har gått på samme skole så jeg kjente henne igjen fra tidligere. Ha en fin tur til Sverige.

GundaM sa...

innom og kikker, artig doggy da;) Syns jeg ser for meg den som man eater ja...

Ha en flott tur;)

Mia sa...

Tuuuusen hjertelig takk for awarden! Jeg er veldig glad og takknemmelig for den. Og at du skulle tenke på meg. Slikt er alltid stas. Jeg håper du har en fin tur til Sverige, koselig å komme seg bort litt innimellom. Koselig sikkert med bloggebesøk "på ordentlig", og så het fra Nederland da gitt!

idémakeriet sa...

Skulle bara önskar dig allt härligt på din resan till Skåne. Hoppas du kommer att njuta av det.
Kanske vi ses?
Kram Gerda

Blommor och blad sa...

Önskar dig en härlig semester i Sverige.

Som mine dager er sa...

Grattis med Award - vel fortjent - og håper du har hatt en fin dag med Jannecke.

Også må jeg le... ! Bamse - A killerdog! Not! sier jeg. Han ser jo så god og kosete ut. Herlig hund.

Ha et flott opphold i nabolandet. Svenskene er et herlig folkeslag spør du meg. Jag gillar dom!

Klem fra Marit

Elisabeth sa...

Håper du har deilige dager i Sverige :)