mandag 28. juli 2008

Nå har jeg innstallert Windows live writer og slik blir innleggene mine fra nå :) - nå har jeg lagt inn en link nederst i innlegget også. Lykke til.

.... og det var UTROLIG ENKELT.... og jeg kan få mange forskjellige farger

Jeg kan skrive med mange skrifttyper

Forskjellige overskrifter

Her er nummer to

Nummer tre

Nummer fire

Nummer fem
Nummer seks
  • avsnitt
    • se da!

 

En liten tabell er bra å ha
   

Her er noen bildetester....

P7160093

Så store blir de i tidligere

Nå kan jeg få dem så store

P7160093

Bildet er forøvrig fra Langesund og viser blant annet huset der moren min vokste opp :) Ble tatt på utseilingen fra Langesund til Strømstad.

Det er som å skrive i word og det kan jeg iallefall. Forvent stilige saker fra meg heretter.

EN STOR TAKK TIL MIAMOR - SOM LÆRTE MEG DETTE :)

Link til windows live. Det er noen krav til pc'en - men det var veldig enkelt når jeg først var i gang. Lykke til.

8 kommentarer:

Tove sa...

windows live writer?????????? Kvar finn ein det? Har sett at Miamor har så utruleg masse flotte skrifttyper (eller fonts, som det heiter på fagspråket!)- det vil eg òg ha! Spørst om du vil dele den gode idèen no då....

Evami sa...

SÅ kult Hanne:) Artig å lære seg nye ting:)
Eneste jeg får til,er å få bildene større ved å klikke på dem:)

Her er det varmt,og vi har rømt inn et par timer... De små eblir jo helt ødelagt av varmen... VI har nettopp hatt et lite opptrinn,hvor støstemann nekta å sykle vidre(han var på sykkeltur).HAn skulle sykle alene i nedoverbakkene,men det er jo ikke lov,da skal det festes på et tau. VI brukte 40 min på en 10 min tur og hele nabolaget må ha hørt hylinga og kaukinga hans.Var ikke mye høy i hatten da nei... Men vi kom oss nå hjem,med sykkelen på vogna,gutten under arma /på ryggen og nå er han slukna på teppet sitt.. Minsten er i full vigør:)

Kos deg veidrei varmen,det skal vi etterhvert:) Da blir det bading i bassenget på de små,og kanskje en tur under vannprederen på mora:)

Klem Eva

My home is my Castle sa...

ja dette må du fortelle mer om...
Er det et gratisprogram ??
Skal sette igang å lete litt nå jeg ;)

Klem

MiaMaria sa...

Låter spännande detta program..

Hoppas allt äro bra i sommar hettan!
MiaMaria

liven sa...

Hva er det du holder på med da???
Enten har du fått solstikk eller så har jeg:O)

Bare tuller men dette var for innviklet for meg i dag:O)

Mitt hvite hus sa...

Ja føyer meg litt inn i kommentsarene over. Hvor finner man det?

Men det så bra ut. Og det er alltid morsomt å lære noe nytt.
Klem :=)

My home is my Castle sa...

Hei igjen :)
Jotakk, jeg fant live writer og har innstallert den .har prøvd den så vidt ;)
Tusen takk for tipset. Jeg har lurt sånn på hvordan så mange andre fikk annerledes skrift og ikke jeg hehe.
Nå er det natta her..

Klem

Anonym sa...

spennende dette da. Men, du, kan du lage tabeller? som i flere kolonner vedsidenavhverandre? I såfall så er dette faktisk intressangt!
Jeg har sett det nevnt flere steder i det siste, og det ser jo i allefall ut til å være en kjekk måte å få bildene større på da.