mandag 8. august 2011

Alltid på jakt etter vakre ting og gode ideer!

Ferien i år er virkelig full av nye inntrykk – og vakre uttrykk. Det er ikke så mye som skal til for å løfte plassen flere hakk. Jeg kunne gjerne hatt begge disse to på gårdsplassen hjemme – eller i en by jeg liker. Det beste er at de får stå der de står. Der de hører hjemme. Jeg skulle ønske vi kunne bruke noe mer fantasi i våre bybilder her hjemme når det skal pyntes opp. Det er ikke så vanskelig, som dere ser. 
image image
Stedet jeg jobber, Ås – de har blitt flinkere. Det er kjøpt inn store plantekar som er fylt med vakre planter fra tidlig vår til sen høst. I Drøbak har de også blitt bedre – takket være privatpersoner. Disse dekorasjonene er nok også fra privatpersoner og privat initiativ er bra - men jeg tror at det offentlige også må følge opp. 

Ingen kommentarer: