mandag 29. august 2011

Det er ikke bare Simrishamn –også Kristiansand!

Lenge siden jeg har vært i Kristiansand – og jeg må si at kombinasjonen, lukten av salt hav, fri, familiebesøk, vennetreff og en vakker park er der man skulle vært hver helg. Det var rett og slett helt supet – og hvorfor kan vi ikke få en slikt bymiljø i Drøbak også – om enn i litt mindre skala? Store, elegante bed – som er planlagt og  med vakre avstemte farger. Astrantia, sølvkrans, salvie, hjortetrøst, oktoberrose… utrolig vakkert!
image image
image image
image image image
Se skulpturene som tar bort “det stygge” bak. Det var en nytelse å gå en runde – og sant og si gikk jeg et par – tre mens andre var ute og kjørte RIB. Jeg synes ikke det er så veldig gøy å kjøre disse båtene, så jeg valgte å være landkrabbe i parken istedenfor.

Ingen kommentarer: