onsdag 24. august 2011

Stokkrosen

image Jeg har jo skrevet om stokkrosen og ja, jeg gjentar meg selv – men jeg liker den godt. Veldig godt – selv om den må få en ny plass til neste år. Den har tatt for mye plass og fortrengt “Felicite Parmentier” – og det kan ikke forbigåes i stillhet. Stokkrosen må ofres, men det er klart…. Den skal få sin plass i hagen – jeg vet bare ikke helt hvor. Den passer jo ikke in noe sted – og jeg har ingen bed langs veggen som det er plass. Hvis jeg bare kunne hatt den midt på plenen. Kan jeg det? Trenger jeg et stativ kanskje? Vi får se. Nå har det jo begynt å regne katter og bikkjer igjen – så jeg har noen dager å tenke på… Gode ideer tas imot med takk!

1 kommentar:

Mia sa...

Ja nog är den vacker men har blad stora som dasslock! I min lilla hage får den inte plats och jag har ca 40 frösådda!! Mitt i plen var ett gott förslag tycker jag :)