tirsdag 25. mars 2008

JEG HAR FÅTT EN AWARD - UTMERKELSE

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose.Awarded parties must post the award banner on their site.The banner must remain linked to the above linked site

Den har jeg fått av Alex og det var veldig overraskende og veldig stort - tusen takk :-) Jeg har bare vært her i noen uker og driver fremdeles og finner ut av hvordan ting og tang fungerer. Alex har hatt det tøft og jeg skulle gjerne gitt henne en award tilbake.


Så skulle jeg gjerne gitt en til Eva i Evas lille verden - men hun har fått to i går, så jeg får finne noen andre verdige bloggere.

Jeg sender herved utmerkelsen videre til:
  1. Går til min vidundelige datter og hennes blogg finner du her. Hun er helt enestående, selvfølgelig, som alle døtre. Da hun var født syntes jeg synd på de andre mødrene fordi min var så fantastisk og vakker og helt nydelig. De andre babyene var ikke veldig spesielle - syntes jeg. Senere har jeg skjønt at jeg hadde et lite snev av Myrsnipesyndrom, hvilket er bra å ha bare det ikke overtar hele hverdagen.
  2. Går til Trine og hennes hus og hage. Hun var den første som kommenterte på bloggen min og som representerte den inspirasjonen som skulle til for at jeg fikk startet opp.
  3. Går til "hvit stil" som akkurat har blitt mamma og som har lagt ut detaljert beskrivelse av hvordan man lager Monikas kanelbullar.
  4. Går til Monika som faktisk er så generøs at hun deler sine gode oppskrifter med oss andre.
  5. Går til min utrolige, morsomme, hyggelige og verdens mest skravlete kollega, som har en ny blogg. Jeg har høye forventninger til denne bloggen og bilder av alle rosene i hagen hennes. Tone og hennes hage fortjener definitivt en utmerkelse.

Jeg har et par til som jeg godt kunne tenke meg å dele en award ut til - men det får bli til neste gang, hvis det blir noen flere på meg.

Tusen takk til Alex. Jeg koser meg fremdeles med utmerkelsen :-)

4 kommentarer:

Evami sa...

Vet du at tanken min var den samme:) Jeg hadde deg høytest oppe på lista mi,men så hadde Alex gitt deg en og den fortjener du virkelig:) Det er koselig å titte innt il deg,og få følge med på livet ditt:)

Ha en flott kveld og så får vi kose oss med utmerkelsen vår:)

Stor klem fra Eva

mittiminvillervalla sa...

ÅÅÅhhh! Tusen tusen TACK för awarden! Jag är så glad och tacksam! :o)

Jag ska lägga ut den i mitt nästa inlägg!

Och stort grattis till dej för din award!

Klem :o)

Monika

ChatrinesLiving sa...

Hei å go kveld!
Gratulere med award!!
Her har vi full vinter, og jeg måker snø istedet for å blogge... Full vinter, og jeg som vil ha VÅR!!!
Tenk nå har jeg kommet meg gjennom halve boken, ikke værst til meg å være;) Å den er go, jeg koser meg med den! Godt bok-tips!:)
Det er nå årevis siden jeg sist leste, etter jeg ble alene-mor har det vært andre prioriteringer... Ja det ble jeg forresten for snart 11 år siden, mannen døde, og jeg satt med våre 2 barn. Nå er de jo heldigvis store, og jeg kan gjøre mine ting endelig;)
Men de er så hærlig atte, disse barna!:) Fikk meg også kjæreste for 4 år siden, å han er så flink å hjelpe til:) Så nå bare nyter jeg livet, med mine egne interesser, og faktisk å ja: lesing! Hærlig!
Ha en riktig go natt!
Klem fra chatrine:)

Tone sa...

Hei Hanne - og tusen takk for awarden! - hehe, du er ikke så verst til å skravle du heller når det kommer til stykket! -
Du inspirerer meg til å bli god på blogg, men det er jammen mye jeg ikke skjønner, og nå i skrivende stund er jeg egentlig rasende, for det ser ut som om 16åringen min har sletta hele fotoprogrammet med bilder fra familiens siste fire år - ogderved også min blomsterfil med samtlige fra år tilbake. Jeg er så forbanna!!! (og du kjenner jo meg når jeg er sint!!) - han trengte mer "plass" på pc`n her skjønner du, og da var det jo greit å bare slette noe som tok litt stor plass! Spørre først???

Hilsen Tone, bare litt amper...