søndag 30. mars 2008

SKRYTE - SKRYTE

Siden min mann hadde vært så flink på morgenen måtte jeg trå til å bake boller (boller er det beste han vet). De skal straks fortæres. Datteren har en venninne på besøk og de gleder seg. Jeg har ellers rukket å pusse tenner, gå en liten tur, lest i Drømhem (som jeg fant i går og som jeg ikke visste om, trodde jeg hadde kjøpt det siste!!!!) og litt i boken jeg kjøpte forrige dagen. Nå hadde jeg noen minutter til blogging, min favoritthobby i drittværet.

En spesiell hilsen til Nina i Ninas gale verden. Jeg legger deg på listen min. Sjelevenner må være der og bloggen din skal jeg kose meg med til kvelden.


Jeg tok bilde av middagsbordet slik at de sygale damene som er her innimellom kan se. Blomstene er sydd av min svigermor og er ganske dekorative. Fortsatt god søndag.

6 kommentarer:

Evami sa...

Foe en mann,både støvsugd og satt brøddeig.....
I`m impressed:)

De bollene så bare så gode ut:) Lukter nybakt helt hit.

Ser ut som frosken din venter på sommer og sol....
Men det må da komme snart,har så lyst på nye blomster på trappa,men her dør de bare av kulde enda:(

Håper dere har kosa dere masse med boller og godt selskap:)

Klem Evva

Evami sa...

Så ikke rosen,men tusen hjertlig takk:)
Det varmer et sliten hjerte:) Er så trøtt,mine søte små engeler har ikke skjønt at klokka 6, 6.30 er midt på natta..... Er et så utprega b-menneske,men det hjelper ikke når en ikke styrer selv lengre:)

Gleder meg til jeg kan sove ei hel natt,men da våkner jeg vel x-antall ganger av gammel vane:)

Klem Eva

irina sa...

MMMmmmm de bollene så knall ut...fikk så lyst på det no....tulle ikke !! Hvis formen er ok skal jeg bake det i morra !!

Alltid kos å komme på besøk til deg !!!

liven sa...

Nam nam...dette så godt ut du!!
Nesten sånn at man kjenner lukten:O)
Ha en fin mandag:O)

borghild sa...

Det så kjempegodt ut!!:-) Jeg og størstemann har også bakt boller i dag, og bygd togbane, noe må en jo finne på når det pøser ned ute...:-) Masse fint du viste i innlegget under også! Flotte bokser! Ha en fin kveld! Klem B:-)

Drømmen om en eplehage sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min!

For en flott dag dere har hatt. Slike dager er gode å spare på i minneboken, det er ikke alltid det trenger å være så dyrt for å være kostbart :)

Nå har jeg nettop vert innom Harmoni sin blogg og hun hadde bakt horn, så ser jeg dere baker brød og boller... Føler gruppepresset nå ja. Ha,ha, jeg må nok bake i morgen tror jeg.

Ha en strålende uke.
Klemmer fra Eplemor