onsdag 12. mars 2008

INSPIRASJON - INSPIRASJON

Kjære vakre vene - hva skal jeg gjøre for å få inspirasjon. Inspirasjon til å vaske bittelitte grann! Det ser alså helt grusomt ut her. Jeg forsøkte i dag. Kjøpe noen pene ting for å se om det kunne hjelpe til. Det ble med å rydde på dette bordet.
Kjennere vil kjenne igjen et kjøkkenhåndklede fra Green gate som står til boksene jeg hadde fra før. Bordet er forøvrig fra min svigerfars familie. Det skal få fin, hvit maling til sommeren. Samme med tørkerullholderen. Jeg driver og leter etter fine beslag til skuffene. Tar gjerne imot tips. Forøvrig har jeg vært på Dorothea i dag, min favorittbutikk på Vinterbrosenteret. Sov godt alle sammen. Hanne

3 kommentarer:

Evami sa...

Så fine kopper og hvor hærlig det må være å ha et eget lite skattekammer å gå på jakt i:)

Var stor forskjell på Uthus før og etter,regner med at du er rimelig fornøyd med det nye,var kjempefint.

Inspirasjon kom ta meg,er mitt motto for tiden,,, Det er jo så vanskelig å orke ta fatt.... Passer bedre å ligg på sofa`n leke med ungene,lage mat....
Vi får bare krysse fingrene for at vi får ånden over oss snart:) Vi gigger jo ikke at det blir for skittent heller:)

Evami sa...

Liten skrivefeil....Gidder skal det være:)

Ha en fin onsdagskveld:)

Min Verden sa...

Vet du - det hjalp med litt tilbakemelding. Takk. Det blir mye ved og parafinbæring, matlaging, rydding osv. når mannen min er borte. Det var fint. Hanne