torsdag 13. mars 2008

SVIGERMOR LIVS TEPPE


Det er vanskelig å få skikkelig inntrykk av hvor stort og fint dette teppe ble i virkeligheten. Dere ser såvidt klesstativet bak, på toppen og teppet går helt til bakken. Man skulle sett det i bruk. Det er et dobbelt sengeteppe og jeg tipper at de som bestilte ble rimelig fornøyde. Dette er selvfølgelig bare et av mange, mange tepper, vesker, duker osv. som hun har sydd oppigjennom. Jeg er så heldig at jeg får en påskeduk av henne i år. Bilder kommer.

2 kommentarer:

Anne Lise sa...

Hei du, vi ser at du har det gøy med bloggen din :-)

Fin side, koselige temaer og her sitter mamma og jeg og leser alt om deg!

Klem fra Mamma og Hilde

Min Verden sa...

Alt og alt. Det er vel ikke akkurat alt om meg som står her. Kanskje dere lærte noe nytt om meg? Vi ses i morgen. Det skal bli koselig. Blir det noe påske egg på meg i år tro? Klem fra Hanne