tirsdag 4. mars 2008

LILJENE MINE

Jeg har et lidenskapelig forhold til liljer. Har alltid hatt det. Har et desto større hatforhold til liljebiller. Jeg vet ikke om dere kjenner til dem? Røde og ekle er de og jeg dreper dem. Alle jeg ser.

Disse liljene er det ingen biller på. De ble kjøpt forrige onsdag, men de begynte ikke å springe skikkelig ut før på søndag. Nå er de ennå finere enn på bildet. De er nydlige synes jeg. Jeg har kjøpt noen lignende til å ha ute i bedet til sommeren. Gleder meg ;-) Hanne

2 kommentarer:

Liv sa...

Liljer ER vakre! Jeg hadde noen rosa supervakre sommeren 2006. Dessverre før jeg forsto at jeg skulle legge inn etiketter, så jeg finner de ikke igjen postene hvor jeg la ut bilder. I år har jeg kjøpt nye løker og skal få nydelige rosa liljer igjen. Legger nok ut bilder når den tid kommer.

Min Verden sa...

Ja, liljene er vakre. Jeg har etterhvert 6-7 forskjellige typer. Alle er veldig flotte. Dessverre har jeg ingen bilder. Det er merkelig - men sånn er det. Det får bli denne sommeren.